Dat is een reele kansquote:Op donderdag 16 april 2026 17:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik zou binnen geen harde scheet durven laten, bang dat het dak eraf vliegt
Ik stoor me nu al enorm aan hoe dat mens praat en hoe zelf-gerechtigd ze is. Ben ook niet zo een fan van die Beuving trouwens, maar misschien verandert dat nog.quote:Op woensdag 22 april 2026 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
Bart Beuving![]()
Wel wat tokkies vs. Boomknuffelaar
Ze overdrijven nogal ook.quote:Op woensdag 22 april 2026 20:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik stoor me nu al enorm aan hoe dat mens praat en hoe zelf-gerechtigd ze is. Ben ook niet zo een fan van die Beuving trouwens, maar misschien verandert dat nog.
Zwaar overdreven inderdaad, je kan gewoon het doek laten reinigen. Ook weleens gedaan of alleen het doek laten vervangen.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:02 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ze overdrijven nogal ook.
3x het zonnescherm vervangen lijkt me ook wat too much
Ja daar had die Beuving ook wel iets over mogen zeggen. Een beetje met dingen over een schutting smijten, dat is meer strafbaar dan een boom laten groeien.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:30 schreef Mrmime het volgende:
Hahaha wat een zure kut! Nog te beroerd om een hand te geven. Vreselijk mens.
Goede uitspraak. Ben alleen wel bang dat er binnenkort een flesje round-up de schutting over gaat.
Altijd jammer als Frank er niet is. Doe dan gewoon minder aflevering. Het heet niet Beuving doet uitspraakquote:Op woensdag 22 april 2026 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
Bart Beuving![]()
Wel wat tokkies vs. Boomknuffelaar
Tja die vrouw die de boom weg wilde hebben, is gewoon uit op macht. Wilde het gezag hebben van de tuin van d'r buurvrouw en kon het ook niet uitstaan dat die buurvrouw genoot van dr tuin.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:00 schreef Friday12 het volgende:
Realistisch gezien hoelang per jaar laat het blad vallen.
Ja de helderste sterretjes zijn dit nietquote:Op woensdag 22 april 2026 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zwaar overdreven inderdaad, je kan gewoon het doek laten reinigen. Ook weleens gedaan of alleen het doek laten vervangen.
Zag het ook en dan wel 'Frank Visser' in de tekst bij die leader.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hadden ze nou bij de leader gewoon het hoofd van mr. Beuving over het hoofd van mr. Visser heen gemonteerd? Dat zag er wel echt buitengewoon knullig uit.
Eens inderdaad, als je geen vogelpoep wil bij een barbecue zet dan een partytent op. Sowieso de vraag ook inderdaad of die vogels wegblijven zonder boom.quote:Verder was dit de zoveelste uitzending waarin mensen verwijdering van een boom eisen omdat er blaadjes af vallen, en zoals te voorspellen werd die eis afgewezen. Als de eisers zelf eens wat vaker naar dit programma hadden gekeken, dan hadden ze geweten dat ze geen zaak hadden.
Iedereen weet toch waarom hij afwezig was?quote:Op woensdag 22 april 2026 21:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Altijd jammer als Frank er niet is. Doe dan gewoon minder aflevering. Het heet niet Beuving doet uitspraak
Nog altijd jammerquote:Op woensdag 22 april 2026 23:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Iedereen weet toch waarom hij afwezig was?
Ben net begonnen met kijken, maar ben sowieso altijd pro-boom.quote:Op donderdag 23 april 2026 11:31 schreef Chea49 het volgende:
Ik kan goed begrijpen dat die buren erg veel hinder ondervinden van die boom. Je kon zien hoeveel rommel het gaf aan hun tuin. Zo´n buurvrouw heb ik hier een paar deuren verder en daar waren veel klachten over. Die liet alles maar groeien en bloeien en bij elke windstoot kwam er erg veel troep naar beneden. Die erg grote en hoge bomen zijn ook niet geschikt voor die kleine achtertuintjes, geeft alleen maar ellende, ook aan de leidingen in de grond. Hier werd gelukkig de boosdoener wél weggehaald ondanks protest van de eigenaar. Had zélf een grote berk in de achtertuin, erg mooi met witte schors. Maar die gaf 3x per jaar rotzooi af, blad, bloesem en hele kleine velletjes. Mijn buren klaagde niet eens maar zag de rommel wel en heb zelf besloten deze weg te laten halen. Gewoon ook té groot voor een achtertuintje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |