Ja, @Toby56 had het me al uitgelegd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee in het Nederlands is dat gewoon een straat.
nou dan ligt alle vliegverkeer voor heel europa stil.quote:Op vrijdag 3 april 2026 06:08 schreef Akkerdjie het volgende:
FD meldt dat het laatste schip kwrosine aankomt in Rotterdam. Ik ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor de luchtvaart. Voor mei juni worden mogelijk al vluchten geannuleerd vanwege tekorten.
Is die stratenmaker op zee toch nog ergens goed voor!quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:01 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, @:Toby56 had het me al uitgelegd.
Het zou gaan om schrappen van 10-25% van de vluchten in de vanaf juni en vooral verder in de zomer, voornamelijk vakantievluchten en vluchten naar Azië. Aangezien Europa niet veel kerosine zelf maakt en ook hier afhankelijk in is kun je niet zoveel als dit zich zo ontvouwt, lijkt me.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:02 schreef Korenfok het volgende:
[..]
nou dan ligt alle vliegverkeer voor heel europa stil.
Je gelooft zelf dat als dit echt 7o was er niks gedaan zou worden... door niemand in europa.....
mensen zijn vooral heel druk onrust te zaaien.
Wat een agressieve taal slaat dat wijf uit. Laat ze het maar diplomatiek en een op respectvolle manier proberen op te lossen in plaats van voor miljarden whac a mole te gaan spelen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 01:16 schreef gwn_een_user het volgende:
en...boem:
[..]
https://www.reuters.com/b(...)t-hormuz-2026-04-02/
Ja, nieuwe tickets worden gewoon twee keer zo duur, zodat ze de nu veel duurdere kerosine kunnen betalen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:29 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Het zou gaan om schrappen van 10-25% van de vluchten in de vanaf juni en vooral verder in de zomer, voornamelijk vakantievluchten en vluchten naar Azië. Aangezien Europa niet veel kerosine zelf maakt en ook hier afhankelijk in is kun je niet zoveel als dit zich zo ontvouwt, lijkt me.
Maar we gaan het zien. Ik denk wel dat de effecten van deze situatie wat onderschat worden.
Dat zou dan wel weer een prachtig gevolg zijn hiervan. Ben bereid wat extra bij Iesberts te lappen om dat te bewerkstelligen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |