abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220497143
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 07:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Nee in het Nederlands is dat gewoon een straat.
Ja, @Toby56 had het me al uitgelegd.
pi_220497145
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 06:08 schreef Akkerdjie het volgende:
FD meldt dat het laatste schip kwrosine aankomt in Rotterdam. Ik ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor de luchtvaart. Voor mei juni worden mogelijk al vluchten geannuleerd vanwege tekorten.
nou dan ligt alle vliegverkeer voor heel europa stil.

Je gelooft zelf dat als dit echt 7o was er niks gedaan zou worden... door niemand in europa.....

mensen zijn vooral heel druk onrust te zaaien.
pi_220497849
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 08:01 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ja, @:Toby56 had het me al uitgelegd.
Is die stratenmaker op zee toch nog ergens goed voor! ;)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220497883
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 08:02 schreef Korenfok het volgende:

[..]
nou dan ligt alle vliegverkeer voor heel europa stil.

Je gelooft zelf dat als dit echt 7o was er niks gedaan zou worden... door niemand in europa.....

mensen zijn vooral heel druk onrust te zaaien.
Het zou gaan om schrappen van 10-25% van de vluchten in de vanaf juni en vooral verder in de zomer, voornamelijk vakantievluchten en vluchten naar Azië. Aangezien Europa niet veel kerosine zelf maakt en ook hier afhankelijk in is kun je niet zoveel als dit zich zo ontvouwt, lijkt me.
Maar we gaan het zien. Ik denk wel dat de effecten van deze situatie wat onderschat worden.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_220497894
quote:
Wat een agressieve taal slaat dat wijf uit. Laat ze het maar diplomatiek en een op respectvolle manier proberen op te lossen in plaats van voor miljarden whac a mole te gaan spelen.
pi_220497951
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 10:29 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Het zou gaan om schrappen van 10-25% van de vluchten in de vanaf juni en vooral verder in de zomer, voornamelijk vakantievluchten en vluchten naar Azië. Aangezien Europa niet veel kerosine zelf maakt en ook hier afhankelijk in is kun je niet zoveel als dit zich zo ontvouwt, lijkt me.
Maar we gaan het zien. Ik denk wel dat de effecten van deze situatie wat onderschat worden.
Ja, nieuwe tickets worden gewoon twee keer zo duur, zodat ze de nu veel duurdere kerosine kunnen betalen.
  vrijdag 3 april 2026 @ 11:01:13 #132
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220497996
Wordt een rustig WK zo :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 3 april 2026 @ 12:01:42 #133
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220498519
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 11:01 schreef StateOfMind het volgende:
Wordt een rustig WK zo :D
Dat zou dan wel weer een prachtig gevolg zijn hiervan. Ben bereid wat extra bij Iesberts te lappen om dat te bewerkstelligen.

Hoop alleen wel dat de overzeese afnemers van mijn werkgever hier een beetje op voorbereid zijn, maar dat denk ik wel gezien de plotselinge stijging in het aantal bootzendingen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')