quote:SV Marum maakt vandaag bekend dat Andries Noppert het lopende seizoen afmaakt bij de club. De doelman van eredivisionist SC Heerenveen en oud keeper van het Nederlands elftal zit al enkele maanden op de reservebank bij Heerenveen en kiest ervoor om nu zijn wedstrijdritme op peil te houden in Marum. Omdat hij na dit seizoen vertrekt uit Heerenveen, wil Noppert fit blijven en minuten maken.
De terugkeer naar SV Marum voelt voor hem als een logische stap. “Ik wil scherp blijven en tegelijkertijd iets terugdoen voor de club uit mijn woonplaats Marum“ laat Noppert weten. “Het zal wel even wennen worden om nu in de 2e klasse van het amateurvoetbal te acteren, maar daar voel ik me zeker niet te groot voor”.
Binnen SV Marum wordt enthousiast gereageerd. André Boezerooy van de technische commissie is blij met de komst: “Dit is een enorme kwaliteitsimpuls én een prachtig verhaal voor de club. We hopen dat Noppert in de komende competitiewedstrijd tegen Noordscheschut zijn debuut kan maken en ons kan helpen in de jacht op een nacompetitieplaats in 2J”.
Ook keepertrainer Johan Mulder ziet kansen: “Voor onze keepersgroep is dit uniek. Iedereen kan hiervan leren”. De komst van Noppert is zorgvuldig afgestemd met de huidige keepers. Zowel Bastiaan van Wilgen als eerste doelman Fabian Reitsma staan achter het plan. “We doen dit echt samen,” benadrukt Mulder.
https://www.svmarum.nl/1/(...)oen-af-bij-sv-marum/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |