Nou, zeg dat wel. Die lelijke trol. Lelijk van binnen en van buiten.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:59 schreef bijdehand het volgende:
Wat mij het meeste verbaast aan dit topic is dat Dion Graus een vrouw én minnares had. De volgende lemming op dit topic kan zijn: vrouwen, wtf!
Nederland als klein land omringt door verschillende grootmachten zovaak de pineut geweest. Kwestie van geen slachtoffermentaliteit hebben en wederopbouwen.quote:Op donderdag 2 april 2026 06:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even geld claimen van de Denen, de Spanjaarden, de Marokkanen en de Italianen wegens het tot slaaf maken en ontvoeren van onze voorvaderen!
blanken zijn op een bepaalde leeftijd aantrekkelijk, anderen zijn dat in de eerste plaats al nietquote:Op donderdag 2 april 2026 09:53 schreef MultiBanaan het volgende:
Witte mensen (mannen en vrouwen) worden wel vaak heel lelijk oud he? Zwarte en Zuid Amerikaanse en Aziatische mensen zien er vaak op middelbare leeftijd nog vrij goed behouden uit, maar wij bleekscheten beginnen op ons 40e (sommige nog eerder) al helemaal te verschrompelen.
Wat is het nou? Wel of geen mening?quote:Op donderdag 2 april 2026 18:01 schreef kree het volgende:
hmmm ik heb hier mening over? maar denk dat dit dus niks met blank of zwart te maken heeft?
je noemt meer in je OP al. arrogante types die alles beter weten enzo. En tja groter zijn? get over that, dat is het denk ik niet.
Je hebt ook van die blanke mannen die het allebei kunnen zijn afhankelijk van de situatie, maar dan roepen ze dat je niet jezelf bent en maskers op hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind ze vaak grappig en gezellig. Sommige blanke mannen zijn te lief en onderdanig, maar anderen zijn juist te dominant en egoïstisch. Mijn allerbeste vriend is een blanke man en hij heeft een relatie met een Chinese vrouw.
Echt maar eentje gehad die fenomenaal was. Degene op de 2e plek was nogal stevig, maar wist ook wel wat ze deed. De rest volgt op lange afstand en dan bedoel ik echt lang.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat vinden we van witte vrouwen? Ik vind ze geil in bed vaak, maar slecht in de keuken soms.
mijn mening is dat dit niks met blank of zwart te maken heeft? eikels heb je er bij beide wss?quote:Op donderdag 2 april 2026 18:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat is het nou? Wel of geen mening?
Wat is de vraag?
Hij bedoelt dat je nogal vaak vraagtekens gebruikt op plaatsen waar je eigenlijk gewoon een punt zou zetten.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
mijn mening is dat dit niks met blank of zwart te maken heeft? eikels heb je er bij beide wss?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |