abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220467870
De Nederlandse pers schrijft er weer eens niks over, maar er is een aanslag voorkomen in NY. Weer eens religieus gemotiveerd:

quote:
US law enforcement foils plot to assassinate Palestinian American activist

Man was arrested in connection with plan to assassinate Nerdeen Kiswani, following sting by undercover NYPD officer

“The defendant reportedly planned to flee to Israel following the attack,” Mamdani’s post said. The post thanked police and the FBI for having “thwarted this plot, which could have endangered Nerdeen’s life and those of other New Yorkers”, before concluding, “Let me be clear: We will not tolerate violent extremism in our city.
Nederlandse TLDR: iemand wilde een activist die zich uitspreekt tegen de misdrijven in Palestina vermoorden met een brandbom. Het plan was om daarna te vluchten naar Israël, omdat die niet uitleveren aan de VS.

Volledige tekst is Engels en vrij lang:
https://www.theguardian.c(...)vist-nerdeen-kiswani

Nog een interessante afsluiter over het soort types die boos zijn over deze activist:
quote:
“For years, Betar USA stalked & harassed me even offering $1,800 for someone to hand me a beeper while I was pregnant,” Kiswani wrote on X at the time.
  maandag 30 maart 2026 @ 16:40:57 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220467922
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:34 schreef Glazenmaker het volgende:
Nederlandse TLDR: iemand wilde een activist die zich uitspreekt tegen de misdrijven in Palestina vermoorden met een brandbom. Het plan was om daarna te vluchten naar Israël, omdat die niet uitleveren aan de VS.
Een brandbom. Zal dan wel geen Mossad zijn denk ik?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220467959
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als het de Mossad was geweest, dan was het waarschijnlijk wel wat minder knullig gegaan.
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 16:54:38 #4
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220468031
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]
ANTIFA Black flag. Jwz
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')