abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 maart 2026 @ 00:04:34 #1
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220463042
Ik zoek mij een ongeluk om voor ongeveer ¤ 10 - lijkt mij redelijk - een zaklamp op batterijen op aliexpress. Maar ik vind alleen maar zaklampen met een lithion accu. Dat zoek ik dus niet.

Kunnen jullie iets vinden?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 31 maart 2026 @ 12:14:54 #3
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220473325
https://www.marktplaats.n(...)aglite-aa-batterijen
koop dan ook gelijk iets degelijks
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220473382
Waarom zou je een inferieure zaklamp kopen?

Zoek iets uit bij Olight, Nitecore of meer van zulks.

Daar zit puik spul tussen. :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220473399
Mijn MH20 heb ik in oktober 2016 gekocht zie ik in mijn mail en toevallig gisteren weer opgeladen. Die gebruik ik dus bijna 10 jaar later nog steeds en hij doet het nog altijd heel erg goed. _O_

Ik had ook een Olight Seeker, maar die heb ik ooit eens per abuis in een auto laten liggen die ik inruilde op een andere en kwam daar veel te laat achter. Dus die ben ik kwijt. Anders had ie het ook nog altijd gedaan, daar ben ik van overtuigd. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220473429
Ik had er voor 3 euro eentje bij Gamma. Maar geen idee wat voor batterij dat precies is.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 12:41:32 #7
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220473449
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 12:27 schreef vosss het volgende:
Waarom zou je een inferieure zaklamp kopen?

Zoek iets uit bij Olight, Nitecore of meer van zulks.

Daar zit puik spul tussen. :Y
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zoek mij een ongeluk om voor ongeveer ¤ 10 -
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220473482
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 12:27 schreef vosss het volgende:
Waarom zou je een inferieure zaklamp kopen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220473498
Niet van ali (dat wil je toch niet?) en drie euro duurder dan 10 euro maar wel een heel goede (en heel kleine), op 1 AAA batterij:
https://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-fenix-e01.htm
  dinsdag 31 maart 2026 @ 12:52:02 #10
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_220473503
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zoek mij een ongeluk om voor ongeveer ¤ 10 - lijkt mij redelijk - een zaklamp op batterijen op aliexpress. Maar ik vind alleen maar zaklampen met een lithion accu. Dat zoek ik dus niet.

Kunnen jullie iets vinden?
https://www.hema.nl/buite(...)aklamp-41290281.html

Gewoon even naar de HEMA fietsen.
pi_220473506
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 12:51 schreef Farenji het volgende:
Niet van ali (dat wil je toch niet?) en drie euro duurder dan 10 euro maar wel een heel goede (en heel kleine), op 1 AAA batterij:
https://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-fenix-e01.htm
Deze kan ik mij in vinden.

Goed merk en maar 3 euro boven budget. Kopen kopen kopen! :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220473526
Toevallig laatst één bij de Action gekocht voor m'n dochter die ging kamperen. 7 euro ofzo, 3 AA batterijen er in, brede en smalle optie.
-nee-
pi_220473541
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 12:52 schreef vosss het volgende:

[..]
Deze kan ik mij in vinden.

Goed merk en maar 3 euro boven budget. Kopen kopen kopen! :)
Ik gebruik al heel erg lang de voorganger van dit lampje dat nog een afwijkend en moeilijker te verkrijgen batterij-type gebruikte, met AAA is het nog beter. Gaat altijd mee op vakantie en met kamperen en er ligt er eentje in de meterkast. Ze zijn onverwoestbaar, doen het altijd, en geven veel licht.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 14:56:13 #14
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220474494
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 12:52 schreef vosss het volgende:

[..]
Deze kan ik mij in vinden.

Goed merk en maar 3 euro boven budget. Kopen kopen kopen! :)
+5 euro verzendkosten
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220474602
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:56 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
+5 euro verzendkosten
Ja maar wel veel beter dan dat fluthema ding of die marktplaatslink.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  dinsdag 31 maart 2026 @ 15:05:57 #16
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220474610
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:05 schreef vosss het volgende:

[..]
Ja maar wel veel beter dan dat fluthema ding of die marktplaatslink.
:{w maglite uber alles
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220474623
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:05 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
:{w maglite uber alles
De goedkoopste maglite is 19 euro, plus 5 euro verzendkosten.
https://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-maglite-mini-aaa-in-box.htm
  dinsdag 31 maart 2026 @ 15:11:15 #18
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220474649
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:07 schreef Farenji het volgende:

[..]
De goedkoopste maglite is 19 euro, plus 5 euro verzendkosten.
https://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-maglite-mini-aaa-in-box.htm
:|W
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220474650
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:07 schreef Farenji het volgende:

[..]
De goedkoopste maglite is 19 euro, plus 5 euro verzendkosten.
https://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-maglite-mini-aaa-in-box.htm
En dat ding doet slechts 9 lumen. Dat is niks.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220474670
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:11 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
:|W
Ja wat wil je nou.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:24:20 #21
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220475120
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 12:27 schreef vosss het volgende:
Waarom zou je een inferieure zaklamp kopen?

Zoek iets uit bij Olight, Nitecore of meer van zulks.

Daar zit puik spul tussen. :Y
Het is puur een zaklamp in geval van noodgevallen. Eentje die je niet hoeft op te laden aan de hand van netstroom, maar waar je gewoon batterijen in kan doen. Deze wil ik namelijk in mijn doos voor onvoorziene omstandigheden. Moet geen honderden euro's kosten.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:26:18 #22
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220475139
quote:
Jammer dat ik al reeds besteld heb.
Heb deze gisteren op Alie besteld.

https://nl.aliexpress.com(...)gatewayAdapt=glo2nld
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:26:49 #23
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220475144
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 12:51 schreef Farenji het volgende:
Niet van ali (dat wil je toch niet?) en drie euro duurder dan 10 euro maar wel een heel goede (en heel kleine), op 1 AAA batterij:
https://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-fenix-e01.htm
Waarschijnlijk komt dat artikel uit dezelfde fabriek als waar Alie haar inkopen doet.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220497491
tijd terug deze besteld
https://www.amazon.nl/dp/B0932Y7YK3

het zijn er dan wel twee, maar per stuk dus onder een tientje, werken op batterijen, goed lichtbereik.
pi_220497545
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is puur een zaklamp in geval van noodgevallen. Eentje die je niet hoeft op te laden aan de hand van netstroom, maar waar je gewoon batterijen in kan doen. Deze wil ik namelijk in mijn doos voor onvoorziene omstandigheden. Moet geen honderden euro's kosten.
Die je na jaren dan eens wilt gebruiken en dan niet meer blijkt te werken vanwege lekkende batterijen. :D
pi_220497608
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 09:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Die je na jaren dan eens wilt gebruiken en dan niet meer blijkt te werken vanwege lekkende batterijen. :D
Batterijen er naast bewaren, nooit in de zaklamp (of de radio, of wat je dan in je noodpakket ook aan spul op batterijen hebt). Ik neem aan dat iedereen dat toch wel snapt.
  vrijdag 3 april 2026 @ 12:18:25 #27
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220498626
Op Bol:

https://www.bol.com/nl/nl(...)rt/9200000051680823/

Er liggen er meerdere in huis, ik ben er zeer tevreden over.
pi_220498637
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 12:18 schreef Eightyone het volgende:
Op Bol:

https://www.bol.com/nl/nl(...)rt/9200000051680823/

Er liggen er meerdere in huis, ik ben er zeer tevreden over.
Linkjes naar bol doen het niet. Is al een tijdje zo.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 3 april 2026 @ 12:23:22 #29
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220498643
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 april 2026 12:22 schreef vosss het volgende:

[..]
Linkjes naar bol doen het niet. Is al een tijdje zo.
Zoek op Bol anders naar 'CREE Mini LED Zaklamp - 700 Lumen - Zwart'.
  FOK!Fotograaf vrijdag 3 april 2026 @ 12:27:28 #30
842 Zorro
Z
pi_220498661
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 april 2026 12:22 schreef vosss het volgende:

[..]
Linkjes naar bol doen het niet. Is al een tijdje zo.
Bij mij wel, ik klik er net op en kom bij een leuk lampje uit. Op Bol nog wel.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')