Breng die boeren niet op ideeën.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen file van boeren op de A4?
Met de huidige regels vind ik het niet waard daar om 6 uur voor op te staanquote:
Weinig gemist.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:59 schreef vosss het volgende:
Was de F1 een beetje om aan te gluren? Ik ben er niet voor opgestaan. Voor het eerst in 35 jaar.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 29 maart 2026 09:59 schreef vosss het volgende:
Was de F1 een beetje om aan te gluren? Ik ben er niet voor opgestaan. Voor het eerst in 35 jaar.
Autootje rijden is geen sport.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:59 schreef vosss het volgende:
Hij heeft zijn cursusboek mee.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:58 schreef Starhopper het volgende:
FOK! is traag. Komt het door drukte of is ie aan het rommelen
Het was ietsje beter dan vorige week.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:59 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat de FIA de F1 kapot gemaakt heeft en dat Max met erg veel tegenzin het seizoen afmaakt en zijn heil, terecht, elders zoekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |