abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220455382
Het blijft toch wel interessant dat mensen bij dit soort demonstraties actief migranten welkom heten en ook met vlaggen van het Iraanse regime en de Palestijnen wapperen.
quote:
Mensenmassa op de been in Londen tegen extreemrechts en racisme

In Londen hebben tienduizenden mensen gedemonstreerd tegen extreemrechts en racisme. De demonstranten richtten hun protest onder meer tegen de radicaal-rechtse anti-immigratiepartij Reform UK. De partij van Nigel Farage voert de peilingen aan in het Verenigd Koninkrijk.

De demonstranten liepen door het centrum van Londen langs Trafalgar Square, waar ze naar muziek en toespraken luisterden. Onder anderen leden van de Britse reggaeband UB40, Fontaines D.C. en zangeres Jessie Ware spraken de demonstranten toe. De mars eindigde in de buurt van het Britse parlementsgebouw.

Pro-Palestijnse mars

De demonstratie werd georganiseerd door Together Alliance. Dat is een coalitie van honderden maatschappelijke organisaties, vakbonden en prominente figuren. Het is niet duidelijk hoeveel mensen er precies op de been waren. De organisatie zegt een half miljoen, de politie in Londen houdt het op 50.000.

Op spandoeken waren leuzen te zien als "bestrijd onwetendheid, niet immigranten", "verwerp racistische leugens", "ik woon liever naast een immigrant dan naast een parlementslid van Reform UK". Sommige demonstranten liepen met een Iraanse of Oekraïense vlag. Er was tegelijk ook een pro-Palestijnse mars.

Mars tegen extreemrechts

De mars volgt op een grootschalig anti-immigratieprotest vorig jaar in Londen. Daarbij liepen zo'n 110.000 mensen mee. Het protest werd georganiseerd door de extreemrechtse anti-islamactivist Stephen Yaxley-Lennon, beter bekend als Tommy Robinson. Het was een van de grootste radicaal-rechtse demonstraties van de laatste decennia in Londen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Forum Admin zaterdag 28 maart 2026 @ 22:12:04 #2
35723 crew  GGMM
pi_220455402
Ik ben tegen racisme :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220455533
Lijkt wel druk zo op die foto.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220455564
Prima zo'n grote demonstratie tegen racisme, dit onrecht moet ook volledig uitgebannen worden in de maatschappij.

Wel weer wrang dat een gedeelte van het protest weer eens werd gekaapt door pro-Palestijnse demonstranten en dat de vlag van het ayatollah-regime dat fundamentele mensenrechten van Iraanse burgers voortdurend ernstig aan het schenden is te zien is tijdens deze demonstratie.

Las vandaag in de media dat er vandaag een demonstratie voor vrede was op het Malieveld, waarbij spanningen ontstonden omdat vrijheidslievende burgers met een Iraanse achtergrond anderen aanspraken die deze vlag van het ayatollah-regime mee torsten en vervolgens werden geïntimideerd door gesluierde vrouwen die hen filmden. De politie moest eraan te pas komen om deze mensen veilig te houden.

https://www.telegraaf.nl/(...)chten/144661211.html (premium)
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_220455571
Ik vind tegen immigratie zijn niet per definitie racisme, als die migratie voor problemen zorgt. Je kunt best vrienden zijn met people of color en tevens tegen (massa)migratie.
pi_220455578
En geen Engelse of VK vlag te bekennen :') Geeft wel aan hoe ze over het land denken

De vlag van de Islamitische Republiek Iran gemoedelijk naast een regenboogvlag is wel ironisch _O-
pi_220455622
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:35 schreef tjoptjop het volgende:
En geen Engelse of VK vlag te bekennen :') Geeft wel aan hoe ze over het land denken

De vlag van de Islamitische Republiek Iran gemoedelijk naast een regenboogvlag is wel ironisch _O-
Doet me vooral hier aan denken _O-

Hij verstaat je niet
Bekijk deze YouTube-video
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Forum Admin zaterdag 28 maart 2026 @ 22:44:38 #8
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220455646
Juist. En dan de vlag van het Iraanse regime laten wapperen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220455984
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:12 schreef GGMM het volgende:
Ik ben tegen racisme :)
Ook tegen discriminatie van witte ongelovigen?
  VIVA zaterdag 28 maart 2026 @ 23:46:12 #10
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220455991
Je kunt best tegen Racisme en Extreemrechts zijn en daarnaast tegen onterechte immigratie zijn, alleen kortzichtige PVV/FVD wappies snappen dit niet....
What lies behind makes no sense in my mind
  zaterdag 28 maart 2026 @ 23:46:27 #11
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220455992
Nou, veel plezier met je ayatollah regime in Engeland dan. Maar je was ten minste niet racistisch.
pi_220455996
Waarom mogen blanken niet een eigen land hebben?

Afrika voor Afrikanen.
Azië voor Aziaten.

Europa? Blijkbaar voor iedereen!
  VIVA zaterdag 28 maart 2026 @ 23:48:06 #13
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220456002
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 23:47 schreef Koortsdroom het volgende:
Waarom mogen blanken niet een eigen land hebben?

Afrika voor Afrikanen.
Azië voor Aziaten.

Europa? Blijkbaar voor iedereen!
Je lult, Als blanke ben je meer dan welkom in Afrika en Azie...
  zaterdag 28 maart 2026 @ 23:50:40 #14
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_220456017
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 23:48 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Je ziet veel Britten/Amerikanen/Australiërs zich compleet misdragen in Aziatische landen.

Dat keur ik ook gewoon af, trap ze het land uit.
pi_220456057
twitter
pi_220456071
Je eigen land willen beschermen heet tegenwoordig “extreemrechts”.

Mijn grootvader is voor niets gesneuveld.
pi_220456076
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 23:48 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Tuurlijk. Als geld meeneemt.
  zondag 29 maart 2026 @ 00:03:21 #18
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220456106
Europa is echt verloren..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  VIVA zondag 29 maart 2026 @ 00:07:23 #19
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220456133
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 23:59 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Tuurlijk. Als geld meeneemt.
Tuurlijk dat geldt voor de wereld, als je geld brengt ben je overal en altijd welkom
  zondag 29 maart 2026 @ 00:13:05 #20
396550 Richestorags
pi_220456179
Woke is echt een virus dat elk denkvermogen aantast.
pi_220456189
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:10 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft toch wel interessant dat mensen bij dit soort demonstraties actief migranten welkom heten en ook met vlaggen van het Iraanse regime en de Palestijnen wapperen.
[..]

Tienduizenden. Een kleine minderheid dus.

Farage staat niet voor niets aan kop.

De vraag is hoe lang we dit soort landverraaddemonstraties nog moeten toestaan.
pi_220456203
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:33 schreef rutger05 het volgende:
Prima zo'n grote demonstratie tegen racisme, dit onrecht moet ook volledig uitgebannen worden in de maatschappij.

Wel weer wrang dat een gedeelte van het protest weer eens werd gekaapt door pro-Palestijnse demonstranten en dat de vlag van het ayatollah-regime dat fundamentele mensenrechten van Iraanse burgers voortdurend ernstig aan het schenden is te zien is tijdens deze demonstratie.

Las vandaag in de media dat er vandaag een demonstratie voor vrede was op het Malieveld, waarbij spanningen ontstonden omdat vrijheidslievende burgers met een Iraanse achtergrond anderen aanspraken die deze vlag van het ayatollah-regime mee torsten en vervolgens werden geïntimideerd door gesluierde vrouwen die hen filmden. De politie moest eraan te pas komen om deze mensen veilig te houden.

https://www.telegraaf.nl/(...)chten/144661211.html (premium)
Als je meent te moeten demonstreren tegen de oorlog in Iran ben je dus nog niet geïntegreerd. Ga lekker in Teheran, Jeruzalem of Washington demonstreren. Wij hebben er niets mee te maken.
pi_220456214
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 23:58 schreef Kottnauer het volgende:
Je eigen land willen beschermen heet tegenwoordig “extreemrechts”.

Mijn grootvader is voor niets gesneuveld.
Zijn kleinzoon kiest voor extreemrechts en trapt in dezelfde propaganda als de nazi's. Hij is inderdaad voor niets gesneuveld.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  zondag 29 maart 2026 @ 00:22:05 #24
396550 Richestorags
pi_220456215
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 00:19 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Als je meent te moeten demonstreren tegen de oorlog in Iran ben je dus nog niet geïntegreerd. Ga lekker in Teheran, Jeruzalem of Washington demonstreren. Wij hebben er niets mee te maken.
Ik vind wel dat je het recht hebt om tegen die oorlog te demonstreren omdat de gevolgen ons ook raken.

Maar zwaaien met een Iraanse regimevlag komt bij hoogverraad in de buurt.
  zondag 29 maart 2026 @ 00:22:47 #25
396550 Richestorags
pi_220456218
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 00:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Zijn kleinzoon kiest voor extreemrechts en trapt in dezelfde propaganda als de nazi's. Hij is inderdaad voor niets gesneuveld.
Ga jij maar zorgen dat we het WK winnen, lijkt me handiger.
pi_220456219
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 00:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
De nazi’s waren extreemlinks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')