Gekomenquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:46 schreef Jahr00n het volgende:
Ik alleen als ik een date heb
Heb een aardig oerwoud staan die wijven afschrikt
Ik krijg juist enorme last van schrale billetjes en ik denk dat het konthaar daar een rol in speelt.quote:
Als je het laat staan voelt het schraal??quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik krijg juist enorme last van schrale billetjes en ik denk dat het konthaar daar een rol in speelt.
Nee, het wordt vooral schraal van het toiletpapier na het poepen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je het laat staan voelt het schraal??
Met of zonder haar? Wat is erger?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, het wordt vooral schraal van het toiletpapier na het poepen.
Ik denk dat het haar ervoor zorgt dat het gedurende de dag erger wordt.quote:
Daarom moet je ook zo'n Japanse wc kopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:58 schreef theodoorpaardje het volgende:
ben soms bang dat poep tussen die haren komt
En toch heeft dat haar een functie.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik denk dat het haar ervoor zorgt dat het gedurende de dag erger wordt.
Agreed, want een fistel is echt niet grappig!.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En toch heeft dat haar een functie.
Geloof me, ik heb al een hoop fistels bij jongens en mannen verzorgd. Je wil het absoluut niet hebben. Dat zijn horror wondes
Ja als je diarree hebt en je zit 5 keer op een dag je kont met haar schoon te maken dan is het schraal. Als je het gewoon netjes scheert dan heb je een stuk minder pijn (die keren dat je diarree hebt) en het is een stuk schoner (je hebt geen kontharen met restjes poep eraan die je niet weg krijgt met toiletpapier)quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je het laat staan voelt het schraal??
Een stukje geluk en waarschijnlijk een stukje de aanleg dat jij niet snel ingegroeide haartjes hebt?quote:Op maandag 30 maart 2026 00:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik doe het al 20 jaar ofzo. Nooit een probleem mee gehad. Heb ik geluk gehad?
Ja staat me hier op het forum ook een verhaal bij van iemand (jaren geleden, misschien wel 15 jaar) die ook zoiets meemaakte en daar best veel over had verteld. Net een kwartier gezocht met de zoekfunctionaliteit maar kan het gewoon niet terugvinden. Maar staat me bij dat dat behoorlijk heftig was, hij kon ook niet meer zitten dacht ikquote:Op maandag 30 maart 2026 07:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een stukje geluk en waarschijnlijk een stukje de aanleg dat jij niet snel ingegroeide haartjes hebt?
Ik heb bv ook nooit ingegroeide haartjes, maar ik zie vaak vrouwen die dit wel hebben na het scheren. Gelukkig zijn vrouwen niet zo gevoelig voor de zware abcessen en de fistels.
Ik heb er maar eentje geweten en die was meteen een halve bil kwijt na het wegsnijden door de chirurg
Dit dus. Een hoop mannen zien de rest van de beharing vaak over het hoofd.quote:Op woensdag 1 april 2026 07:05 schreef TAmaru het volgende:
Als ik mijn reet zou ontharen, zou het er vreemd uitzien vanwege mijn extreem harige rug, benen, schaamstreek en borst.
Oh ? Ok ok. Is die service gratis ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En toch heeft dat haar een functie.
Geloof me, ik heb al een hoop fistels bij jongens en mannen verzorgd. Je wil het absoluut niet hebben. Dat zijn horror wondes
Derde betalerssysteem. Dus gratis voor de patiënt, niet gratis voor de maatschappij.quote:
Ok ok. Ik ben een patient. Zal wel even contact opnemen met de zorgverzekeringquote:Op donderdag 2 april 2026 17:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Derde betalerssysteem. Dus gratis voor de patiënt, niet gratis voor de maatschappij.
Toto was dat maar die staat op anoniem.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja staat me hier op het forum ook een verhaal bij van iemand (jaren geleden, misschien wel 15 jaar) die ook zoiets meemaakte en daar best veel over had verteld. Net een kwartier gezocht met de zoekfunctionaliteit maar kan het gewoon niet terugvinden. Maar staat me bij dat dat behoorlijk heftig was, hij kon ook niet meer zitten dacht ik
Ow ja!quote:Op donderdag 2 april 2026 20:42 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Toto was dat maar die staat op anoniem.
quote:Op woensdag 1 april 2026 07:05 schreef TAmaru het volgende:
Als ik mijn reet zou ontharen, zou het er vreemd uitzien vanwege mijn extreem harige rug, benen, schaamstreek en borst.
Ja en wie ziet dat nou? Het gaat puur om hoe je je voelt.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit dus. Een hoop mannen zien de rest van de beharing vaak over het hoofd.
Daar zouden ze toch eens iets voor moeten uitvinden…quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, het wordt vooral schraal van het toiletpapier na het poepen.
Dat hebben ze op mijn werk niet. Thuis heb ik het ook niet, maar daar heb ik tenminste nog de mogelijkheid om mijn toiletpapier te bevochtigen om dergelijke vervelende zaken te kunnen voorkomen.quote:Op zondag 19 april 2026 15:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar zouden ze toch eens iets voor moeten uitvinden…
Wellicht kunnen ze het een bidet noemen?
Maar moet jij dan ook vlechten ofzo? Want ik herken het zelf niet echt.quote:Op zondag 19 april 2026 16:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat hebben ze op mijn werk niet. Thuis heb ik het ook niet, maar daar heb ik tenminste nog de mogelijkheid om mijn toiletpapier te bevochtigen om dergelijke vervelende zaken te kunnen voorkomen.
Heb jij ook een haakneus zodat je vrouwen met een afwijkende neus ook aantrekkelijk zou gaan vinden? Heb jij last van niet kunnen zeiken bij een openbaar urinoir, omdat je moet leren zittend te plassen? Heb jij last van partijen die alles van je weten en graag met je mee willen kijken hoe jij je voorbereid op een kansloos sollicitatiegesprekje? Ik denk van niet.quote:Op zondag 19 april 2026 17:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar moet jij dan ook vlechten ofzo? Want ik herken het zelf niet echt.
Het eerste kratje is leeg?quote:Op zondag 19 april 2026 17:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heb jij ook een haakneus zodat je vrouwen met een afwijkende neus ook aantrekkelijk zou gaan vinden? Heb jij last van niet kunnen zeiken bij een openbaar urinoir, omdat je moet leren zittend te plassen? Heb jij last van partijen die alles van je weten en graag met je mee willen kijken hoe jij je voorbereid op een kansloos sollicitatiegesprekje? Ik denk van niet.
Groetjes thuis.
Ik koop geen kratjes, want dat is lastig te verplaatsen met de motor. Halve liters Schults 8% en flessen wodka en POTT 54% uit het godenland.quote:
Cheers!quote:Op zondag 19 april 2026 17:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik koop geen kratjes, want dat is lastig te verplaatsen met de motor. Halve liters Schults 8% en flessen wodka en POTT 54% uit het godenland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |