abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220424062
Deze omroep die mede is opgericht door opperwappie Marianne Zwagerman. De vrouw die ook wel bekend stond dat ouderen maar moesten sterven tijdens corona zodat mensen naar de kroeg gingen, haalt soms echt het bloed onder mijn nagels vandaan.

Als ze niet een keer een of andere dorpsidioot interviewen en aandacht geven dan zijn ze wel in Den Haag bezig om de grootste uitkeringtrekkers van Nederland oftewel Mona Keijzer, Gidi Markuszower, Geert Wilders, Thierry Baudet een podium geven waar ze een totale monoloog krijgen en oneliners met 0 kritische vragen.

Is het een normale politicus dan is er altijd ruimte voor 100 kritische vragen en vragen waar het antwoord al in zit verstopt.

Zo ook vandaag. Een item waar Mona Keijzer kritiek mag hebben op overheidsbeleid op een kabinet dat er pas een paar weken zit. Je weet wel de vrouw die sinds 2017 bijna onafgebroken in het kabinet zat en niks heeft bereikt behalve af en toe ruzie te maken. Of met het kabinet, partijleden, buren of met de overheid.

Ook toen Wilders aan de macht was, 0 kritische vragen.

En hun "journalisten" zijn het ergste. Af en toe zit er een talentje bij zoals Rutger Castricum, Danny Ghosen, Sarah Bakker maar meestal zijn het sukkeltjes als Dennis Schouten, Mark Baanders slijptol, Jan Roos, Bram Krikke.
pi_220424173
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 20:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Deze omroep die mede is opgericht door opperwappie Marianne Zwagerman. De vrouw die ook wel bekend stond dat ouderen maar moesten sterven tijdens corona zodat mensen naar de kroeg gingen, haalt soms echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Wist je dat veel ouderen dat ook zeiden, leef, onze tijd is al geweest (en ja, ik werkte toen tussen de ouderen)

quote:
Als ze niet een keer een of andere dorpsidioot interviewen en aandacht geven dan zijn ze wel in Den Haag bezig om de grootste uitkeringtrekkers van Nederland oftewel Mona Keijzer, Gidi Markuszower, Geert Wilders, Thierry Baudet een podium geven waar ze een totale monoloog krijgen en oneliners met 0 kritische vragen.
Das idd wel een beetje jammer

quote:
Is het een normale politicus dan is er altijd ruimte voor 100 kritische vragen en vragen waar het antwoord al in zit verstopt.

Zo ook vandaag. Een item waar Mona Keijzer kritiek mag hebben op overheidsbeleid op een kabinet dat er pas een paar weken zit. Je weet wel de vrouw die sinds 2017 bijna onafgebroken in het kabinet zat en niks heeft bereikt behalve af en toe ruzie te maken. Of met het kabinet, partijleden, buren of met de overheid.
Wist je dat ze daar ook nog een hele goede wachtgeldregeling bij krijgt straks :')

quote:
Ook toen Wilders aan de macht was, 0 kritische vragen.

En hun "journalisten" zijn het ergste. Af en toe zit er een talentje bij zoals Rutger Castricum, Danny Ghosen, Sarah Bakker maar meestal zijn het sukkeltjes als Dennis Schouten, Mark Baanders slijptol, Jan Roos, Bram Krikke.
Nou echte talentjes zijn er nog niet gespot anders zouden die al lang bij anderen omroepen werken. En helemaal die Danny die alleen maar vragen kan stellen waarop je zelfs als normale Nederlander niet een normaal antwoord op kan geven... of juist het bloed onder je nagels weg haalt.

Ik snap de omroep goed maar zie wel dat ze continu de randjes opzoeken. Dat heeft er wel voor gezorgd dat ik zowel geenstijl als powned zelf niet meer actief volg.

Dus snap je klacht, bij deze acht ik hen gegrond *O*
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220424176
Rutger Castricum een talent noemen :')
Mensen, het spijt me, ik mag niemand meer liken.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 20:51:30 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220424263
Van één tot vier!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220424267
Corona is een grap
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220424359
Pownieuws, was dat nou zoiets als zembla? Volgens is pow van discovey channel.
  woensdag 25 maart 2026 @ 00:00:24 #7
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220424934
bestaat die kneuzen website nog :')
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')