Jezusquote:Op zondag 19 april 2026 18:24 schreef sigme het volgende:
Vorige week voor het eerst in eeuwen weer eens iets gegeten van het bedrijfsrestaurant. Even narekenen toen aan tafel leerde dat het ongeveer 10 jaar geleden moest zijn dat ik er de vorige keer meeging patat eten. Die wordt geloof ik alleen op vrijdag geserveerd, of in elk geval is dat een vrijdagding.
Ik neem normaal gesproken een bakje huisgemaakte yoghurt & fruit mee, en twee gekookte eieren. Dat eet ik dan wel bij voorkeur op in het bedrijfsrestaurant, ruim voor lunchtijd zodat ik rustig in m'n eentje kan zitten. In de kantine eten met collega's doe ik maar eens per tien jaar als het aan mij ligt.
Oh ja, dat had ik bij een vorige werkgever, daar aten we met z'n allen tussen de middag; broodjes smeren. Kwam er een nieuwe en die wou bidden. Nou prima. Maar die wou dus dat de anderen aan de tafel dan ook een minuutje stilte in acht namen.quote:
Wat is dat voor Auschwitzdieet?quote:Op zondag 19 april 2026 18:24 schreef sigme het volgende:
Ik neem normaal gesproken een bakje huisgemaakte yoghurt & fruit mee, en twee gekookte eieren.
Nee joh, peace of mind. Ik moet al samenwerken met mensen aan wie ik een hekel heb, dan wil ik ook wel even gewoon rustig eten i.p.v. constant geroddel of gezeik op alles en nog wat, dingen uit je leven die me toch niet interesseren, want dat doen mensen aan de lopende band.quote:Op zondag 19 april 2026 23:25 schreef Jeroboam het volgende:
Overigens mensen die het ongezellig vinden om samen met collega's iets te doen tijdens de lunch (in de kantine/of buiten een rondje lopen) zijn wel sociaal gemankeerd hoor
Dat is ook een manier om langzaam richting afschaffing te gaan.quote:Op maandag 20 april 2026 10:13 schreef -Sigaartje het volgende:
Sinds onze kantine alleen nog maar groente, fruit en fruitshakes serveert, neem ik gewoon weer mijn eigen brood mee. De kantine is veganistisch geworden, dus zelfs geen kaas meer. Ook de borrels zijn veganistisch en alcoholvrij geworden. Gevolg: veel lege tafeltjes.
Of ze willen niet uit de toon vallen bij hun collega's, zelfs al willen ze stiekem liever iets luxers.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:58 schreef GGMM het volgende:
Wii hebben gelukkig een bedrijfskantine. Ik vind zelf brood meenemen echt iets pauperigs hebben
Vind ik ook ja.quote:Op zondag 19 april 2026 23:25 schreef Jeroboam het volgende:
Overigens mensen die het ongezellig vinden om samen met collega's iets te doen tijdens de lunch (in de kantine/of buiten een rondje lopen) zijn wel sociaal gemankeerd hoor
Ik haal soms met een collega een broodje buiten de deur bij de Surinamer.quote:Op woensdag 22 april 2026 14:40 schreef ViaVertex het volgende:
Wij gaan meestal in een lunchtentje zitten, de 2x per week dat we op kantoor zijn met het team. Kantoor is midden in de stad dus veel keuze. Maar 5x per week zou ik dat niet doen, dan wordt het een te dure grap.
Waarom?quote:Op zondag 19 april 2026 23:25 schreef Jeroboam het volgende:
Meestal kook ik extra en dat gaat dan de volgende dag mee naar kantoor. Daar heeft iedere verdieping een kleine keuken.quote:Neem je je eigen boterhammen mee, neem je iets uit de kantine, als ze die tenminste hebben op je werk? En moet je daarvoor betalen, of is dat gratis? Of haal je regelmatig iets bij de nabijgelegen McDonald's, de visboer of het plaatselijke tankstation?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |