Ligt een beetje aan de situatie denk ik? Als er bijvoorbeeld iemand is overleden kan ik me voorstellen dat je daar niet meer aan denkt.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:46 schreef Ama het volgende:
Maar als er ineens iets is en je moet echt ineens weg dan bel je toch diezelfde avond nog even netjes en kom je de volgende dag betalen?
Restaurant heeft vaker te maken met dit soort situaties. Maar het zijn altijd groepjes van 2 mensen die het doen. Nooit eerder gezin met kinderen. Ik kan me ook haast niet voorstellen dat je moedwillig zo met je kleine kinderen vertrekt zonder te betalen?quote:Op zondag 22 maart 2026 11:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik ben het met je eens
Ik walg ervan als bedrijven/mensen meteen alles op socialmedia plaatsen
Voor de dode maakt een paar minuten meer of minder niet meer uit. Dan kan je prima even gaan betalen.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de situatie denk ik? Als er bijvoorbeeld iemand is overleden kan ik me voorstellen dat je daar niet meer aan denkt.
Ik zag laatst ook zoiets van de lokale supermarkt hierquote:Op zondag 22 maart 2026 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Restaurant heeft vaker te maken met dit soort situaties. Maar het zijn altijd groepjes van 2 mensen die het doen. Nooit eerder gezin met kinderen. Ik kan me ook haast niet voorstellen dat je moedwillig zo met je kleine kinderen vertrekt zonder te betalen?
Ja beetje hard gezegd misschien maar ja wel waar.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Voor de dode maakt een paar minuten meer of minder niet meer uit. Dan kan je prima even gaan betalen.
Maar dan zouden ze bv in tranen en overstuur weggegaan zijn. (((En dan nog is niet betalen geen excuus)))quote:Op zondag 22 maart 2026 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de situatie denk ik? Als er bijvoorbeeld iemand is overleden kan ik me voorstellen dat je daar niet meer aan denkt.
Sowieso kan je dan op zijn minst even bellen toch.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:00 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dan zouden ze bv in tranen en overstuur weggegaan zijn. (((En dan nog is niet betalen geen excuus)))
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |