abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2026 @ 01:20:48 #1
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220402421
Je las het goed, welkom in Zeikhoek.





SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis lente en ik zie geen zon
Zanik, zeur en zeik.

Ontdoe je van je frustraties, scheld, tier en klaag.

De plek om je plastuit te legen of de voegen uit de fundering te pissen.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 22 maart 2026 @ 01:56:13 #2
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220402508
Dat alles duurder is geworden ook al doen de advertenties je denken van niet ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220402515
Kan gvd niet slapen
Ook in moeilijke tijden.
  zondag 22 maart 2026 @ 19:11:50 #4
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_220407842
Goffer, de deurbel ging terwijl ik zit te eten. Afijn ik sta op en loop snel naar de trap toe en ik pak de handreling vast die ik een uur eerder net geverfd had. -O-
  zondag 22 maart 2026 @ 19:14:01 #5
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220407855
quote:
99s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Goffer, de deurbel ging terwijl ik zit te eten. Afijn ik sta op en loop snel naar de trap toe en ik pak de handreling vast die ik een uur eerder net geverfd had. -O-
_O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 29 maart 2026 @ 23:44:25 #6
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220462900
Iets klopt niet ..

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220462922
tvp :)
Do what you love, love what you do!
pi_220462925
quote:
99s.gif Op zondag 29 maart 2026 23:44 schreef chufi het volgende:
Iets klopt niet ..

[ afbeelding ]
cookies verwijderen en krijg je het er zo nog een keer bij :'). Dit is de hel die internet is geworden. Helaas.
Do what you love, love what you do!
  maandag 30 maart 2026 @ 01:15:14 #9
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220463331
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 23:50 schreef kree het volgende:

[..]
cookies verwijderen en krijg je het er zo nog een keer bij :'). Dit is de hel die internet is geworden. Helaas.
Ja het wordt erger en steeds erger ... Betalen of accept for free en we blijven je spammen ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220463346
quote:
99s.gif Op maandag 30 maart 2026 01:15 schreef chufi het volgende:

[..]
Ja het wordt erger en steeds erger ... Betalen of accept for free en we blijven je spammen ...
ja je komt er niet onwijs onderuit als je nog beetje op internet dingen zoekt.

het is jammer he...

Maargoed als je weet dat het zo gaat weet je waar rekening mee moet houden ook wel weer. tis niet meer leuke internet joh als vroeger en ICQ

hier op fok min of meer nog wel, maar snap maar al te goed dat het toch anders is.


dit btw is waarom fok nog eentje van de enige is die hier niet zo in meegaat? Ookal tuurlijk doen ze ook die dingetjes.
Maar min of meer is het hier nog chronologisch eerlijk en met wat iedereen zegt.
Moet zeggen enige waarom ik hier dus wel abo betaal en bij al die andere dingen niet. Want geloof hier is het wel eerlijk.


chronologische dus vooral waar ik aan hecht.
Do what you love, love what you do!
  maandag 30 maart 2026 @ 01:38:38 #11
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220463364
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 01:25 schreef kree het volgende:
Maargoed als je weet dat het zo gaat weet je waar rekening mee moet houden ook wel weer. tis niet meer leuke internet joh als vroeger en ICQ
Dankzij ICQ nog in Rio geweest en in Finland .. Wel zelf betaald ... alhoewel dat 1e me bijna werd ontnomen door mn werkgever ivm "onderbezetting" ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  woensdag 8 april 2026 @ 18:00:24 #12
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220535347
Ik zie nog steeds verkiezingsspotjes op tv.
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 20:49:27 #13
18653 crew  D.
pi_220551023
@Shii joehoe :W
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 20:51:31 #14
184769 crew  Deisyy
pi_220551033
Ik voel me buitengesloten nu -O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 20:52:52 #15
18653 crew  D.
pi_220551041
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me buitengesloten nu -O-
Volgens mij was jij de eerste die hierheen gestuurd was, toch? :D
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 20:54:05 #16
184769 crew  Deisyy
pi_220551055
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:52 schreef D. het volgende:

[..]
Volgens mij was jij de eerste die hierheen gestuurd was, toch? :D
Ja maar ik ben niet meer zo snel hč :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 20:55:12 #17
18653 crew  D.
pi_220551059
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ja maar ik ben niet meer zo snel hč :{
Wij wachten gewoon netjes hoor ;) :*
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 20:56:24 #18
184769 crew  Deisyy
pi_220551071
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:55 schreef D. het volgende:

[..]
Wij wachten gewoon netjes hoor ;) :*
Fijn, kanj e ondertussen gewoon verder zeiken :P
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 20:57:36 #19
18653 crew  D.
pi_220551080
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Fijn, kanj e ondertussen gewoon verder zeiken :P
Ik hoef nog niet :P
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 21:06:09 #21
184769 crew  Deisyy
pi_220551148
Ik ben ook net geweest.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220974394
ik moet zo nog eff
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zaterdag 6 juni 2026 @ 21:06:31 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220974424
Kan ik nog even klagen?
  zaterdag 6 juni 2026 @ 21:42:20 #24
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220974688
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Kan ik nog even klagen?
Wat nou weer...
  zondag 7 juni 2026 @ 00:48:13 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220975733
quote:
8s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:42 schreef Domnivoor het volgende:

[..]
Wat nou weer...
Zie TT.
  zondag 7 juni 2026 @ 00:50:57 #26
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220975735
wordt te weinig gezeikt hier
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 7 juni 2026 @ 00:52:43 #27
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220975739
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 7 juni 2026 @ 01:17:13 #28
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220975778
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 7 juni 2026 @ 06:50:48 #29
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220976229
Hoe kan het dat elke keer als je op tijd staat altijd alles tegenzit? Brug open, trage mensen die 50 rijden op een 70 km/u rondweg, verkeerslichten echt allemaal op rood, en ook nog een wegafzetting met omleiding.

En als je de tijd hebt kun je normaal gewoon vlot doorrijden overal.

[ Bericht 7% gewijzigd door gebrokenglas op 07-06-2026 07:15:10 ]
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_221018928
Ik dacht dat er zojuist brand was in de wijk, ik zag (en rook) allemaal rook. Toen ik doorhad dat het aan de zijkant bij de buren vandaan kwam dacht ik: ik moet de brandweer bellen. Maar ik hoorde die buren vrolijk praten en lachen. Hebben ze de barbecue aan. Met een gasbarbecue en dan zulke rookwolken :X
  Moderator vrijdag 12 juni 2026 @ 15:15:43 #31
388664 crew  Dotteke
pi_221019245
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe kan het dat elke keer als je op tijd staat altijd alles tegenzit? Brug open, trage mensen die 50 rijden op een 70 km/u rondweg, verkeerslichten echt allemaal op rood, en ook nog een wegafzetting met omleiding.

En als je de tijd hebt kun je normaal gewoon vlot doorrijden overal.
Ze doen het er om GG ze doen het er om :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 13 juni 2026 @ 01:19:48 #32
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221024666
Shit ... film plots onderbroken door reclame ... }) -O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')