"Hee, dat is een normaal iemand!"quote:
als het een pannekoek is welquote:Op zondag 22 maart 2026 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hee, dat is een normaal iemand!"
"Oh, je bedoelt spek en stroop?"
Op z'n minst met stroop!quote:Op zondag 22 maart 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze er ook normale smaakjes pannenkoek?
Laat haar eens lekker uitslapen. Dat jij nou vroeg wakker bentquote:Op zondag 22 maart 2026 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, is @:essnhills al wakker inmiddels of wat?
op je nieuwe?quote:Op zondag 22 maart 2026 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks eindelijk weer motor rijden
Jaaaaaaaquote:
Vragen of je bij Stig achterop magquote:Op zondag 22 maart 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Even verzinnen wat ik ga doen vandaag. Hele dag binnenzitten heb ik niet zo heel erg veel zin in.
Mis de motor als optie
In de tussentijd vast even kijken wat ik morgen te doen heb...quote:Op zondag 22 maart 2026 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht even tot het beddegoed uit de droger is en dan ga ik weer een rondje lopen
ik kreeg gisteren de vraag of ik een pannenkoek met spinazie hummur en gegrilde groenten wilde...quote:Op zondag 22 maart 2026 09:49 schreef bitterbal het volgende:
ik vandaag naar een zaak geweest waar ik nog niet was geweest
[ afbeelding ]
en daar heb ik een pannekoek met dit gegeten. was een beetje vreemd
[ afbeelding ]
Jij viel het beste?quote:Op zondag 22 maart 2026 11:14 schreef Ama het volgende:
Oh yeah eerste geworden van de 75 spelers in een potje Fall Guys.
dat is nog geen 2,70 waar in de media over gerept wordtquote:Op zondag 22 maart 2026 11:17 schreef Nattekat het volgende:
¤2,37 bij de lokale pomp, we blijven stijgen
[ afbeelding ]
2,26quote:Op zondag 22 maart 2026 11:17 schreef Nattekat het volgende:
¤2,37 bij de lokale pomp, we blijven stijgen
[ afbeelding ]
ik had gisteren 2,70 in amersfoortquote:Op zondag 22 maart 2026 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is nog geen 2,70 waar in de media over gerept wordt
Dat komt omdat deze pomp ook ver onder de adviesprijs zit.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is nog geen 2,70 waar in de media over gerept wordt
pffquote:Op zondag 22 maart 2026 11:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had gisteren 2,70 in amersfoort
niet eens langs de snelweg
wel een bemande shell
Heb het vorige week voor 2,21 gedaanquote:Op zondag 22 maart 2026 11:31 schreef Karzai het volgende:
Ben bang dat het voorlopig alleen maar duurder gaat worden, ik had eigenlijk al een 2 weken te lang gewacht.
maja ik kan weer 500 km rijden
Die van mij geeft ook altijd aan dat hij met een volle tank 500km kan rijden maar voor m'n gevoel is het nog geen 200.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:31 schreef Karzai het volgende:
Ben bang dat het voorlopig alleen maar duurder gaat worden, ik had eigenlijk al een 2 weken te lang gewacht.
maja ik kan weer 500 km rijden
Ik kan gewoon fietsen en rijd ook bijna nooit en heb ook pas op late leeftijd mijn rijbewijs gehaald.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb het vorige week voor 2,21 gedaan
Kan doorgaans 3x naar werk op een tank. Zit nu op 2. Ik durf niet meer
ik was vooral ontevreden met mezelf dat ik de auto vorige maand niet afgetankt weg had gezetquote:
dan schakel je niet goedquote:Op zondag 22 maart 2026 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij geeft ook altijd aan dat hij met een volle tank 500km kan rijden maar voor m'n gevoel is het nog geen 200.
Ja maar jij tankt 98quote:Op zondag 22 maart 2026 11:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had gisteren 2,70 in amersfoort
niet eens langs de snelweg
wel een bemande shell
het ligt er ook aan waar je rijd (snelweg/stad), of je 100 rijdt of voor de 130 gaat, hoe groot je tank is, wat voor autoquote:Op zondag 22 maart 2026 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat scheelt toch niet zoveel.
En ik ben van het nieuwe rijden.
met een lage toerentelling verbruik je toch minder? ik heb er ook verder niet zoveel verstand vanquote:Op zondag 22 maart 2026 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat scheelt toch niet zoveel.
En ik ben van het nieuwe rijden.
de oorlog is ook voorbijquote:Op zondag 22 maart 2026 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verzendkosten etc. zullen hierdoor ook wel omhoog gaan.
Even hopen dat er snel een einde aan deze oorlog komt.
Na dag 1 van de oorlog las ik iets over de zoon van de voormalige sjah die de macht wilde grijpen. Waar is hij heen?
Bij mij ligt het er aan hoe ik met de vorige tank gereden heb.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij geeft ook altijd aan dat hij met een volle tank 500km kan rijden maar voor m'n gevoel is het nog geen 200.
Ik was al op zoek naar een tankstation waar het hoger was dan 2,60, dacht al dat er wat achter zat.quote:
Nou ja, kijk... als je een oorlog begint zonder plan, dan eindig je eigenlijk altijd als Rusland. Als er geen twee totaaldebielen die oorlog waren begonnen, had er misschien nog wel eens wat bereikt kunnen worden.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verzendkosten etc. zullen hierdoor ook wel omhoog gaan.
Even hopen dat er snel een einde aan deze oorlog komt.
Na dag 1 van de oorlog las ik iets over de zoon van de voormalige sjah die de macht wilde grijpen. Waar is hij heen?
langs de snelweg zal het meer zijn?quote:Op zondag 22 maart 2026 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar een tankstation waar het hoger was dan 2,60, dacht al dat er wat achter zat.
quote:Op zondag 22 maart 2026 11:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
langs de snelweg zal het meer zijn?
maar ach
yolo
quote:
is het God die dat doet?quote:Op zondag 22 maart 2026 11:58 schreef Ama het volgende:
God straft meteen dat ik het hele weekend lekkere dingen heb lopen snaaien, pukkel op mijn kin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |