abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 maart 2026 @ 16:30:47 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_220397790
quote:
De politie is op zoek naar de sinds woensdag vermiste Danyet uit Duivendrecht. Het 15-jarige meisje is voor het laatst gezien bij het COA aan de Rijksstraatweg in de Noord-Hollandse plaats. De politie vermoedt dat zij is vertrokken in de richting van een school in Amstelveen.

Danyet is 15 jaar en tussen de 1,45 en 1,50 meter lang. Ze heeft een slank postuur, een licht getinte huidskleur en donkerzwart haar. Danyet heeft donkerbruine ogen en daarnaast enkele pigmentvlekken in haar gezicht. Ze draagt een lange zwarte jurk met bloemen en daaronder gympen.

De politie vraagt iedereen die meer weet over de vermissing om contact op te nemen.
BRON

NOG EEN BRON
Ik ben inmiddels overleden
pi_220397855
Onbegrijpelijk. Je zou nu toch wel onderhand gaan denken dat Nederland wat meer alert zou zijn.
pi_220397967
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Onbegrijpelijk. Je zou nu toch wel onderhand gaan denken dat Nederland wat meer alert zou zijn.
Huu, wat heeft dat er mee te maken?
pi_220398034
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:44 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Huu, wat heeft dat er mee te maken?
Alles.
Ik zou denken als de huidige tijd zo'n jungle is voor onze kinderen dat de ouders/verzorgers wel wat alerter zouden zijn.

Aan de andere kant heb jij natuurlijk weer gelijk. Nederland is ook een jungle. Met zoveel minderjarige slachtoffers.
pi_220398131
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Alles.
Ik zou denken als de huidige tijd zo'n jungle is voor onze kinderen dat de ouders/verzorgers wel wat alerter zouden zijn.

Aan de andere kant heb jij natuurlijk weer gelijk. Nederland is ook een jungle. Met zoveel minderjarige slachtoffers.
Oke...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')