Mathieu ook; denk dat ze de kaart Jasper gaan spelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:35 schreef Faraday01 het volgende:
20 km/uur tegenwind , heeft Tadej een probleem?
Als Mathieu het gevoel heeft dat hij Pogi kan kloppen, geloof ik dat niet eigenlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mathieu ook; denk dat ze de kaart Jasper gaan spelen.
Gezien de snelheid van de vrouwen valt het wel mee met die wind.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens mij staat er amper wind.
Nog steeds behoorlijk anders dan de flinke meewind van vorig jaar.
Philipsen reed een goede TA. In een groep van 20 man is hij een zekerheid lijkt me.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Mathieu het gevoel heeft dat hij Pogi kan kloppen, geloof ik dat niet eigenlijk
Sowieso is Philipsen ook geen zekerheidje dan
Maar toch niet als Pedersen en Lund daar ook bij zittenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Philipsen reed een goede TA. In een groep van 20 man is hij een zekerheid lijkt me.
Pedersen is maar eens zien hoe fit hij is, Lund tussen TA en MSR ziek geweest.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Maar toch niet als Pedersen en Lund daar ook bij zitten
Ja, in zo'n situatie is hij kansrijk, maar ik geloof niet dat Mathieu gaat rijden zoals hij in 2024 deed, die gaat dan in 1e instantie vol voor z'n eigen zegequote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Philipsen reed een goede TA. In een groep van 20 man is hij een zekerheid lijkt me.
Er gebeurd nog vrij weinig.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog even een toeristisch filmpje op 40 kilometer van het eind, oke.
Mocht Christen niet hebben opgegeven denk ik wel dat het plan was, nu niet. Dan zou McNulty het tussenstuk alleen moeten overbruggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je zou wel verwachten dat UAE op de Capo Berta al wel eens gaat doortrekken.
In afdaling hoef je dan geeneens bij te trappen om terug te komenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je zou wel verwachten dat UAE op de Capo Berta al wel eens gaat doortrekken.
Phiilipsen.quote:
Schorsing?quote:
Liefhebbers kijken vanaf de start..zou dit ook graag eens bij de Amstel zien.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo verloopt deze koers al 100 jaar. Eigenlijk gekkenwerk dat we vanaf 10 uur kijken.
Hij rijdt te weinig koersen in een peloton. Hij doet al weinig koersen en dan al veelal ook nog solo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |