abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2026 @ 22:05:01 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220392727
Ik denk vier jaar geleden heb ik Osodevo ontmoet in Utrecht, Osodevo die hier bekend is op fok. Hij is een hele lieve man en ik heb spijt dat ik misbruik heb gemaakt van zijn gulheid. Ik weet niet of Osodevo hier nog zit, maar ik wil hem graag zeggen dat het me spijt en mezelf verontschuldigen dat ik geld bleef lenen van hem toen ik verslaafd was. Heeft iemand hier contact met Osodevo? Hij was bezig aan het rondreizen met het doel om een vrouw te vinden een seks te hebben. Hij beschouwde zichzelf als een involutary celibate, maar hij is heel lief en ziet er gewoon goed uit. Weet iemand hoe ik in contact met hem kan komen om het goed te maken?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220392734
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:05 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik denk vier jaar geleden heb ik Osodevo ontmoet in Utrecht, Osodevo die hier bekend is op fok. Hij is een hele lieve man en ik heb spijt dat ik misbruik heb gemaakt van zijn gulheid. Ik weet niet of Osodevo hier nog zit, maar ik wil hem graag zeggen dat het me spijt en mezelf verontschuldigen dat ik geld bleef lenen van hem toen ik verslaafd was. Heeft iemand hier contact met Osodevo? Hij was bezig aan het rondreizen met het doel om een vrouw te vinden een seks te hebben. Hij beschouwde zichzelf als een involutary celibate, maar hij is heel lief en ziet er gewoon goed uit. Weet iemand hoe ik in contact met hem kan komen om het goed te maken?
Waarom open je dit in R en P
En waarom mention je hem dan niet ?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 22:07:49 #3
236264 crew  capricia
pi_220392746
En waarom dan toch die sneer erbij. Hou het gewoon bij jezelf en je eigen excuses.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 22:08:25 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220392753
Nee, geen naamtopic.
Je kunt DM sturen.
Je kunt PM sturen.
Je gaat niet vragen naar privé informatie over een user hier.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')