abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220388888
Misschien erg apart dat ik mij dit afvraag…

Maar wat best wel gek vind is deze situatie.

Brandstof is heel schaars.. oke das nog tot daar aan toe. MAAR WAAROM MOET HET DAN 2x zo duur worden?

Waarom niet gewoon dezelfde prijs houden en op een gegeven moment zeggen: ja sorry het is op.

Zo werkt het toch ook met ijsjes oid.
pi_220388932
Als je als benzinepomp etc dan zonder zit, kun je de tent wel opdoeken namelijk.

Even simpel gezegd.
OH NOES!!!!1*&@@!!
  vrijdag 20 maart 2026 @ 14:44:46 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_220389014
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 14:31 schreef hoechst het volgende:
Misschien erg apart dat ik mij dit afvraag…

Maar wat best wel gek vind is deze situatie.

Brandstof is heel schaars.. oke das nog tot daar aan toe. MAAR WAAROM MOET HET DAN 2x zo duur worden?

Waarom niet gewoon dezelfde prijs houden en op een gegeven moment zeggen: ja sorry het is op.

Zo werkt het toch ook met ijsjes oid.
Mensen zijn zo gewend aan overvloedde dat het hele idee van marktwerking op schaarste een vreemd concept is geworden.

Stel ik heb 1 liter olie... hoe bepaal ik de prijs die ik zou rekenen om het te verkopen aan iemand.

Stel nou dan 10 mensen mij benaderen om die olie te kopen... en 9 er van zeggen dat ze mij er rond de 2 euro voor bieden.. maar eentje is wanhopiger en zegt em voor 3 euro over te kopen.

Wat doe jij dan? Netjes voor 2 euro verkopen aan de laagste bieder?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_220391135
Nou, het simpele feit is dat degene die het meeste biedt, krijgt de waren en de rest heeft het nakijken.
pi_220392844
Zo werkt het niet. Schaarste voert de prijs op. Het is geen aanbieding op=op bij de supermarkt.
  zondag 22 maart 2026 @ 00:12:42 #6
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220402130
TS die marktwerking niet begrijpt :')
Le Diable
  zaterdag 28 maart 2026 @ 20:26:35 #7
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220454608
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 22:24 schreef Feola het volgende:
Zo werkt het niet. Schaarste voert de prijs op. Het is geen aanbieding op=op bij de supermarkt.
onzin.

waarom verdient een 13 in een dozijn accountant meer dan een riool loodgieter
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')