Zouden er nog een paar littekens bij kunnen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:11 schreef Hathor het volgende:
Duidelijke beschrijving, een gezicht vol littekens. Die hebben ze zo te pakken lijkt me.
Geprobeerd met mes en vork te eten.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:11 schreef Hathor het volgende:
Duidelijke beschrijving, een gezicht vol littekens. Die hebben ze zo te pakken lijkt me.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:20 schreef Kottnauer het volgende:
Die justitieel medewerker zou ik ook even flink aan te voelen. Is deze overmeesterd of heeft hij/zij zich laten overmeesteren. In beide gevallen sowieso ontslaan natuurlijk.
Mag het hopen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:11 schreef Hathor het volgende:
Afhandig laten maken van zijn wapen.... Wat een kluns. Volgens leer je dat als eerste. Zorg dat ze je pang pang pistool niet afpakken!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:20 schreef Kottnauer het volgende:
Die justitieel medewerker zou ik ook even flink aan te voelen. Is deze overmeesterd of heeft hij/zij zich laten overmeesteren. In beide gevallen sowieso ontslaan natuurlijk.
Zoals het er nu staat (bij RTV Utrecht is het bericht geüpdate) waren het er twee:quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:27 schreef raptorix het volgende:
Best bijzonder doorgaans gaan er 3/4 man mee en krijg je een stok in je broek (dat is gewoon een bezemsteel met leren straps).
quote:[...] Volgens een woordvoerder van het ziekenhuis gaat het om iemand "uit het justitiële circuit". Hij zag vanochtend zijn kans schoon en heeft zijn begeleiders tegen de grond gewerkt. Daarna sloeg hij op de vlucht.
De twee begeleiders zijn nog in het ziekenhuis ter controle. Volgens de woordvoerder zijn zij niet gewond geraakt.[...]
Dus hij heeft een van zijn begeleiders het wapen afhandig gemaakt. Helemaal idioot. Die mensen zijn ingeschakeld om die man in het ziekenhuis te begeleiden/beveiligen.quote:Utrecht - Een man die vanochtend onder begeleiding van twee medewerkers van justitie in het Diakonessenhuis in Utrecht was, is op de vlucht geslagen. Hij zou een wapen afhandig hebben gemaakt van een van zijn begeleiders. De politie is een klopjacht begonnen.
Volgens een woordvoerder van het ziekenhuis gaat het om iemand "uit het justitiële circuit". Hij zag vanochtend zijn kans schoon en heeft zijn begeleiders tegen de grond gewerkt. Daarna sloeg hij op de vlucht.
De twee begeleiders zijn nog in het ziekenhuis ter controle. Volgens de woordvoerder zijn zij niet gewond geraakt.
Volgens een bezoeker van het ziekenhuis heeft de man een vuurwapen afhandig gemaakt van een van de begeleiders. Een woordvoerder van de politie zegt dat nog niet te kunnen bevestigen.
De politiewoordvoerder zegt het voor nu te houden bij 'een verdachte situatie'. Wel heeft de politie een signalement verspreid en de man niet zelf te benaderen. Het gaat om een licht getinte man van 1,80 meter met kort donker haar. Hij draagt een licht grijze sweater en een licht grijze broek.
Ik denk dat het dan niet om een zware gevangene ging, normaal word dat gedaan door Dienst Vervoer en Ondersteuning, en geloof me dat zijn niet types die je even wegduwt, en volgens mij is hun schietinstructie vrij soepelquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:29 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zoals het er nu staat (bij RTV Utrecht is het bericht geüpdate) waren het er twee:
[..]
Conjo Patrick.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:11 schreef Hathor het volgende:
Ja, vind ik ook, niemand heeft er wat aan als zijn foto over twee maanden gepubliceerd wordt.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:02 schreef Schanulleke het volgende:
In zulke gevallen graag meteen beeld van de voortvluchtige openbaar maken. De samenleving is helemaal niet gebaat bij de bescherming van zijn privacy.
Misschien komt-ie wel jouw kant op.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:07 schreef Perox het volgende:
Oei. Daar was ik laatst nog. Komt wel dichtbij zo. Het zal je gebeuren zeg zo'n gek!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |