Andere switches kan ook wel hoor. Ik weet niet wat er tegenwoordig is.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:57 schreef Jordy-B het volgende:
je wil clicky switches, maar minder lawaai?
Ga voor iets met Cherry Brown switches, of vergelijkbaar. Die hebben wel een hobbel als je ze indrukt, maar geen klik.
Qwerty, full size en dus ook graag macrotoetsen extra functionele toetsen mag. Ik hoef geen ruimte besparend toetsenbord. Vooral gemak en handig voor meerdere game typesquote:
na de aanschaf van deze heb ik me niet verdiept in wat er nu op de markt is. Ik weet dus niks over magnetic. Wil ik dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor gaming gaan veel mensen toch naar de magnetic ipv mechanical?
Als je er zoveel aan uit wil geven Keychron Q6 Max. Ik heb een van de goedkopere varianten daarvan en die voldoet ook prima.
Ja, je zou het niet zeggen dat hij toe is aan een nieuw toetsenbord.quote:
Als je het geld er voor hebt, gewoon doen. Ik moest ook kiezen tussen een 5070ti en 5080 en ik koos voor de 5080, geen moment spijt van gehad, ook al heeft de 5070ti betere value.quote:
HIJ?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, je zou het niet zeggen dat hij toe is aan een nieuw toetsenbord.
Snap ik inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 00:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Als je het geld er voor hebt, gewoon doen. Ik moest ook kiezen tussen een 5070ti en 5080 en ik koos voor de 5080, geen moment spijt van gehad, ook al heeft de 5070ti betere value.
Ja, dat zie ik toch niet joh.quote:
Staat toch bij de posts van usersquote:
Multifunctioneel dus! Goede optie voor game pc van m'n dochter die ook een toetsenbord nodig heeftquote:Op woensdag 25 maart 2026 09:04 schreef ems. het volgende:
Ik heb een iets oudere mechanische Corsair k70 (8 jaar ongeveer) en hij vertoont geen enkele slijtage of teken van veroudering. Hij is ook lekker stevig en zwaar dus ik kan hem eventueel gebruiken om inbrekers hun schedel te breken terwijl ik er vertrouwen in heb dat ik 10 minuten later zonder problemen verder kan gamen. Ik heb een hoop toetsenborden gehad maar de bouwkwaliteit van dit ding is ongeëvenaard. Logitech en Razer zijn er iig niets bij.
Even opgezocht en dit is hemquote:Op woensdag 25 maart 2026 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Multifunctioneel dus! Goede optie voor game pc van m'n dochter die ook een toetsenbord nodig heeft
Ah super! bedanktquote:Op woensdag 25 maart 2026 09:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Even opgezocht en dit is hem
Er zijn ook opties voor extra toetsen en kleurtjes als ze dat leuk vindt. Ikzelf wilde het liever juist basic houden en heb de lichtjes altijd uit.
Waarom is dat? En zit daar verschil tussen gamen en typen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor gaming gaan veel mensen toch naar de magnetic ipv mechanical?
Als je er zoveel aan uit wil geven Keychron Q6 Max. Ik heb een van de goedkopere varianten daarvan en die voldoet ook prima.
Je bent vast 5-10ms sneller dus voor gamers zal dat vast een pre zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2026 09:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom is dat? En zit daar verschil tussen gamen en typen?
Ahh ja makes sense, dat maakt voor typen niet zo uit.quote:Op woensdag 25 maart 2026 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent vast 5-10ms sneller dus voor gamers zal dat vast een pre zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |