abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220429902
quote:
8s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
Dank je.

Ik ben nog steeds boos. Niet op jou. Maar dat Sebas er niet meer is. en ik denk dat ik dat over 20 jaar nog steeds ben.
Het raakt me oprecht. Ik ben zelf pas sinds 2008 actief en daarvoor heel deze reeks gemist. Daardoor wist ik ook niet beter. Had hem graag ontmoet als ik alles zo lees.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220429971


[ Bericht 100% gewijzigd door Gibson88 op 25-03-2026 18:33:09 ]
Ook in moeilijke tijden.
pi_220432063
quote:
8s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
Dank je.

Ik ben nog steeds boos. Niet op jou. Maar dat Sebas er niet meer is. en ik denk dat ik dat over 20 jaar nog steeds ben.
Eens, :(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220432068
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:00 schreef Chandler het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er meer dan 1000 verschillende mensen gepost hebben in deze reeks, of ze allemaal Groningers zijn valt te betwisten! :+ en dat deze reeks al bijna op 200k aan posts zit :@

Tsjong, ik heb echt een hoop gemist! :+

was even een tooltje voor FOK aan het testen en heb dat even op deze reeks gedaan!
Het zijn soberso niet allemaal Grunnegers, :D. Getuige alleen al @Alexxxxx de vieze kut Fries, :6.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220432088
quote:
80s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:15 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Het raakt me oprecht. Ik ben zelf pas sinds 2008 actief en daarvoor heel deze reeks gemist. Daardoor wist ik ook niet beter. Had hem graag ontmoet als ik alles zo lees.
Hij werd over het hele forum ook wel gekscherend Sebagger genoemd. Dat zegt ook wel iets, :+. Zijn leeftijd was altijd een geheim. hoewel @nietzman ooit gokte op ‘14 en hoogbegaafd’ wat best in de buurt kwam toentertijd, :+.

En zelfs in zijn overlijdenstopic ging het lange tijd mis doordat één iemand, die hem niet kende, meende gelezen te hebben dat hij 19 jaar was (ten tijde van zijn dood dus). Mensen lazen niet veel verder want het werd steeds herhaald, ondanks dat ik een paar posts eronder al zei dat hij achttien was, :'). Dat was op zich heel ironisch en op een bepaalde manier best lollig, :D.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 26 maart 2026 @ 08:55:11 #81
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220433358
Och ja die shock in z'n ogen toen ik z'n leeftijd goed had geraden.
Ik ga naar huis.
pi_220434017
Ik zit in een training op werk, jongens, :O.

/boeiendeinfo

Edit: eigenlijk best oke tbh want dan hoef ik in ieder geval geen belletjes te plegen, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220435181
quote:
17s.gif Op donderdag 26 maart 2026 10:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zit in een training op werk, jongens, :O.

/boeiendeinfo

Edit: eigenlijk best oke tbh want dan hoef ik in ieder geval geen belletjes te plegen, :').
Gasunie? :P
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 maart 2026 @ 12:36:00 #84
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220435576
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 26 maart 2026 @ 12:42:49 #85
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220435637
quote:
17s.gif Op donderdag 26 maart 2026 10:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zit in een training op werk, jongens, :O.

Heb je nog wat geleerd?
Ik ga naar huis.
pi_220436733
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:05 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Gasunie? :P
Nope, DUO. We werken in hetzelfde gebouw alleen andere overheidsinstellingen :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_220436750
quote:
17s.gif Op donderdag 26 maart 2026 10:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zit in een training op werk, jongens, :O.

/boeiendeinfo

Edit: eigenlijk best oke tbh want dan hoef ik in ieder geval geen belletjes te plegen, :').
Ik ook, zat in Zwolle. Maar had een klote nachtrust, eigenlijk totaal niet geslapen, letterlijk -O- Dus vandaag weinig opgeslagen van de trainingsdag.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220436931
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:05 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Gasunie? :P
Nee, thank God niet, _O-. Gewoon een intern ding (ik werk bij Kempkensberg).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220436940
quote:
5s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:42 schreef nietzman het volgende:

[..]
Heb je nog wat geleerd?
Best wel! Maar ben nu wel gaar want het was al de tweede dag op rij, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220436961
quote:
80s.gif Op donderdag 26 maart 2026 15:36 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Nope, DUO. We werken in hetzelfde gebouw alleen andere overheidsinstellingen :P
Misschien binnenkort niet meer want ik kreeg vanochtend een telefoontje dat ik voor een andere, gespecialiseerde, afdeling ben aangenomen! Dus wel DUO maar op een andere locatie, ;(.

Had gisteren de sollicitatie en ik zou pas uiterlijk mid volgende week wat horen maar het was ze direct duidelijk en dus kreeg ik nu al het belletje. Zelfs referentie opvragen bij m’n manager vonden ze niet meer nodig, :+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220436968
quote:
80s.gif Op donderdag 26 maart 2026 15:37 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ik ook, zat in Zwolle. Maar had een klote nachtrust, eigenlijk totaal niet geslapen, letterlijk -O- Dus vandaag weinig opgeslagen van de trainingsdag.
Oh no! Was er iets specifieks aan de hand of gewoon zo’n nacht die onverklaarbaar kut is?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 26 maart 2026 @ 17:05:28 #92
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220437233
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 maart 2026 @ 20:00:16 #93
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220438570
Dank. Dan nu nog het overzicht met UI's
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 26 maart 2026 @ 21:00:07 #94
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220439197
Toe ff
Ik ga naar huis.
pi_220440717
quote:
17s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Misschien binnenkort niet meer want ik kreeg vanochtend een telefoontje dat ik voor een andere, gespecialiseerde, afdeling ben aangenomen! Dus wel DUO maar op een andere locatie, ;(.

Had gisteren de sollicitatie en ik zou pas uiterlijk mid volgende week wat horen maar het was ze direct duidelijk en dus kreeg ik nu al het belletje. Zelfs referentie opvragen bij m’n manager vonden ze niet meer nodig, :+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend ! Heb 2 jaar geleden een sollicitatie gehad voor DUO aan het Cascdeplein. Schuldenbeheer bij mensen die verkast zijn naar het buitenland. Ze hadden me wel gewild maar ik zag het niet zitten om dagen lang aan de telefoon te hangen :+

quote:
17s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oh no! Was er iets specifieks aan de hand of gewoon zo’n nacht die onverklaarbaar kut is?
Slaap sowieso al slecht, maar heb een ander bed gekregen, alleen het ligt voor geen meter en mijn oude heb ik al verkocht -O- Gisteravond op de bank gaan liggen en nu net wakker. Bijna het klokje rond geslapen na bijna 36 uur aaneengesloten wakker zijn. Zo niet meer.
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 17:57:51 #96
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_220446050
quote:
17s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nee, thank God niet, _O-.
? ):O
.
pi_220448896
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 17:57 schreef Yankee het volgende:

[..]
? ):O
Noem je me hier verkapt een koe, ;(?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220448901
quote:
80s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 06:38 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Spannend ! Heb 2 jaar geleden een sollicitatie gehad voor DUO aan het Cascdeplein. Schuldenbeheer bij mensen die verkast zijn naar het buitenland. Ze hadden me wel gewild maar ik zag het niet zitten om dagen lang aan de telefoon te hangen :+
[..]
Slaap sowieso al slecht, maar heb een ander bed gekregen, alleen het ligt voor geen meter en mijn oude heb ik al verkocht -O- Gisteravond op de bank gaan liggen en nu net wakker. Bijna het klokje rond geslapen na bijna 36 uur aaneengesloten wakker zijn. Zo niet meer.
Ah, dan gok ik op PGI-buitenland?

Oh, van dat bed is wel echt naar, -O-. Denk je dat het bed nog wat gaat wennen? En hoezo ‘gekregen’? Sowieso lijkt me een slechte slaper zijn standaard wel kut, trouwens.

Beetje suffe vraag misschien maar jouw kant van KB heeft denk ik dezelfde kantine?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220449236
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dank. Dan nu nog het overzicht met UI's
Ik heb wel een overzicht van de 100 beste posters :+
Naam + UI

Alleen weet ik niet zeker of ze echt allemaal Groningers zijn! O-)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:18:59 #100
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_220449261
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 00:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Noem je me hier verkapt een koe, ;(?
Zeker niet, wat is er mis met de apenrots?
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')