quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:06 schreef Tjoent het volgende:
Er moet toch iemand ofwel een vrouw, deze grap even maken
Ow je bent stadsgids ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
ja hoop is anders geworden nu. thanks toch om het ff te delen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:12 schreef Cherni het volgende:
[..]
Helaas ben ik op 63 jarige leeftijd afgelopen jaar volledig afgekeurd. Heb 18 jaar als piping engineer gewerkt maat stopte wegens diverse omstandigen. Het verdwijnen van de tekentafel, iso 9001, PED en vele andere methodieken die werden overgenomen vanuit de VS dacht ik, laat ik eens wat anders gaan doen. Bedacht mij toen ondanks enorme terugval mbt salaris ik ga mijn kinderdroom maar eens waarmaken.
En dan krijg je dit en in mijn gedachte rij ik nog altijd een loc. 1700 en 1800. Mis mijn laatste functie wel. En een foto plaatsen van mjn huiskamer dat nu mijn "Werkplek" is doe ik maar niet😀
Bekijk deze YouTube-video
was ook doel niet ofzo. maar leuk om ff te zien wat the deedquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:12 schreef Cherni het volgende:
[..]
Helaas ben ik op 63 jarige leeftijd afgelopen jaar volledig afgekeurd. Heb 18 jaar als piping engineer gewerkt maat stopte wegens diverse omstandigen. Het verdwijnen van de tekentafel, iso 9001, PED en vele andere methodieken die werden overgenomen vanuit de VS dacht ik, laat ik eens wat anders gaan doen. Bedacht mij toen ondanks enorme terugval mbt salaris ik ga mijn kinderdroom maar eens waarmaken.
En dan krijg je dit en in mijn gedachte rij ik nog altijd een loc. 1700 en 1800. Mis mijn laatste functie wel. En een foto plaatsen van mjn huiskamer dat nu mijn "Werkplek" is doe ik maar niet😀
Bekijk deze YouTube-video
politiek ja?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:43 schreef Hanca het volgende:
Wat voor mij het meest op werk lijkt, vindt plaats in deze zaal:
[ afbeelding ]
Ik onderhoud tuinen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
wat doe je daarin voor werk? als ik ff mag vragen?
als in hoveniers werk dus?quote:
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:31 schreef [quote]
[b]Op zaterdag 21 maart 2026 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
als in hoveniers werk dus?
Ik heb dit echt paar jaar als vakantie baantje gedaan.... vroeger, met zeggen meest relaxte werk enzo ooit en vond dat vest leuk.
Leuk om te horenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:31 schreef kree het volgende:
zeg maar was hulpje van dus toen, maar ik vond het leuk
zeker. en meen ik echt.quote:
Ja, in principe ga ik verder als commissielid, er is een kleine kans dat ik binnenkort nog raadslid kan worden (dat hangt van de coalitieonderhandelingen af).quote:
mijn zusje geweest in lokale politiek.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, in principe ga ik verder als commissielid, er is een kleine kans dat ik binnenkort nog raadslid kan worden (dat hangt van de coalitieonderhandelingen af).
Zwarte of witte monitoren 👀 ?quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:14 schreef Innisdemon het volgende:
Zoiets. Maar dan met 34" curved monitoren. Ik ga geen echte foto maken, want dan weet je meteen waar ik werk
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |