Ik zal je eens lekker doorpalen achterop zon paardquote:Op woensdag 18 maart 2026 08:41 schreef Hetekip het volgende:
Voelt alsof ik in deze film zit
Mis mijn vriendin
Door wie wordt dat sterk aangeraden dan?quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:26 schreef SpecialK het volgende:
Je hoeft niet per se homoseksuele dingen te doen, he? Het wordt misschien sterk aangeraden maar het is niet verplicht.
Had ik met gorgeous ook, maar dat is sinds een paar dagen ineens fors minder geworden. Let bygones be bygones en kijk weer verder makker, de zandloper is ongenadig hard.quote:
In Turkije kun je best leuk haartransplantaites laten doen heb ik begrepenquote:
Mensen met smaak en op posities van macht.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Door wie wordt dat sterk aangeraden dan?
Mijn smaak is het niet, maar dat is niet erg. We respecteren elkaars smaak en gaan niet doen alsof iemand een 'andere' smaak moet hebben of doen alsof iemand een 'andere' smaak heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2026 13:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mensen met smaak en op posities van macht.
Dit is de meest goated opmerking in tijden!quote:Op woensdag 18 maart 2026 13:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
In Turkije kun je best leuk haartransplantaites laten doen heb ik begrepen
beter mikkenquote:
Ga gays versieren dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |