Ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2026 07:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik was al lekker voor de wekker wakker. Kon ik even rustig poepen, mijn spelletje doen, ontbijten en Lubach kijken.
Alsnog prima geslapen
Ik mag lubagger nietquote:Op dinsdag 17 maart 2026 07:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik was al lekker voor de wekker wakker. Kon ik even rustig poepen, mijn spelletje doen, ontbijten en Lubach kijken.
Alsnog prima geslapen
Werken maakt een mens gelukkig!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik ook
Heb meteen wat voorbereidingen getroffen op het diner
Life is good
Moet jij weten, ik kon er wel weer goed om lachen.quote:
Ik weet niksquote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Werken maakt een mens gelukkig!
[..]
Moet jij weten, ik kon er wel weer goed om lachen.
Mij niet maar het geeft wel invulling in mijn dagquote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Werken maakt een mens gelukkig!
[..]
Moet jij weten, ik kon er wel weer goed om lachen.
Was de invulling van mijn dag maar niet bestaanquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Mij niet maar het geeft wel invulling in mijn dag
Blablablabla HOMOquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:07 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Was de invulling van mijn dag maar niet bestaan
DRINK ALSJEBLIEFT EEN GROOT GLAS WATERquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:07 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Kies net als ik voor het kamerplantleven.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:07 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Straks weer eerder naar huis en op de bank liggenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kies net als ik voor het kamerplantleven.
Ik mis mijn buitenkansjequote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kies net als ik voor het kamerplantleven.
Was ik maar zoals jij.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Straks weer eerder naar huis en op de bank liggen
Nice
Ik mis gorgeous, maar de nieuwe gorgeous liep net weer bovenlangs en ik zat echt schaamteloos te staren. Had ze keihard door lol, maar boeiend.quote:
Kan ik begrijpen dat je mij wilt zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Was ik maar zoals jij.
[..]
Ik mis gorgeous, maar de nieuwe gorgeous liep net weer bovenlangs en ik zat echt schaamteloos te staren. Had ze keihard door lol, maar boeiend.
Bwoh lekker hoor, geniet ervan. Ik ga misschien wel weer sessie'en dit weekend, maar misschien ook niet. Kijk nog ff.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen dat je mij wilt zijn
Deze week naar een DVP denk ik
Ik hoor het welquote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bwoh lekker hoor, geniet ervan. Ik ga misschien wel weer sessie'en dit weekend, maar misschien ook niet. Kijk nog ff.
Weet nog niet of ik het ga melden. Ze willen dat ik meer voor me hou.quote:
Ik zou graag willen dat je het doet melden aan mijquote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik het ga melden. Ze willen dat ik meer voor me hou.
Als jij het dan belooft voor je te houden dan wil ik er wel over nadenken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat je het doet melden aan mij
yasssquote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als jij het dan belooft voor je te houden dan wil ik er wel over nadenken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |