abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8713173
Ik 22 ken een leuke meid van 29. het klikt hartsikke goed tussen ons en ik zou eventueel ook wel verder met haar willen, maar ik zit te twijfelen omdat ze al een kind van 7 jaar heeft. Wat vinden jullie hiervan?????:)
pi_8713213
Mooi kut, vrijgezelle vrouwen onder de 30 met een kind ouder dan 5 is toch wel een goeie afknapper.

Maar als jij d'r echt leuk vindt moet je er zeker voor gaan!

[Dit bericht is gewijzigd door Oosthoek op 25-02-2003 18:23]

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_8713220
Tja, dat moet je gewoon zelf overwegen denk ik, de een zal er niet aan moeten denken en de ander kan er best mee omgaan. Als het echt iets wordt zul je wel afspraken met haar moeten maken over wat zij van jou verwacht en wat jij van haar kunt verwachten. Of zij van jou verwacht dat je op den duur ook echt mee gaat "vaderen" over dat kind, of jij ook dingen te zeggen hebt over de opvoeding enzovoort.

Maar dat zijn dingen tussen jou en haar en dingen die je zelf moet afwegen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8713238
Sorry maar het gaat er echt om in dit soort gevallen wat jij voelt.

Ik weet van mezelf dat ik absoluut nog niet klaar ben om een (stief)moeder te zijn en heb dus moeite met een relatie met een man met een kind. Maar er zijn ook situaties waarin dat stiefmoeder/vaderschap helemaal niet van je verwacht wordt. Dus hoe voel jij erover en heb je zicht op wat de consequenties voor je zijn?

Zaak is denk ik wel dat je bedenkt hoe serieus je over de relatie bent. Want als het uitgaat terwijl je het kindje van je nieuwe vlam al goed kent kan dat moeilijk zijn voor jou en voor het kindje. Je hebt toch iemand extra om rekening mee te houden.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 18:26:20 #5
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_8713276
Njah, ik denk dat het veel belangrijker is wat jij ervan vind. Wat maakt het uit dat ze ouder is dan jou? (Ik snap sowieso niet wie bedacht heeft dat de man ouder dan de vrouw moet zijn )

En wat dat kind betreft...Als jij er geen problemen mee hebt een kind van 7 jaar cadeau te krijgen bij de vrouw van je dromen: gewoon lekker doen!

Maar als je twijfelt...tjah...Je zult toch moeten kiezen. Ik denk niet dat zij haar kind zal opgeven voor jou. Maar met z'n drietjes kan het ook gezellig zijn!

Ik zou het gewoon een kans geven, en kijk maar hoe je je erbij voelt. (Trek je niets aan van wat anderen zeggen, het is je eigen leven!)

Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  dinsdag 25 februari 2003 @ 18:26:25 #6
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_8713277
Ik zou afknappen,.. maar dat weet je natuurlijk pas als je zelf voor een dergelijke situatie staat.

Is een persoonsgebonden kwestie,.. en ik zou je niet laten leiden door dát wat hier geschreven wordt. Ieder zijn recht op een vrije mening, maar het is toch ècht wat jij ervoor voelt hoor!

Succes ermee!!!!

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_8713326
ik ken het kind al langer omdat ik zijn trainer ben. en heb absoluut geen problemen met hem.
pi_8713356
Ja, maar als trainer heb je toch een heel andere relatie met een kind dan als vriend van zijn moeder.

Zeker in deze situatie zou ik er alleen instappen als ik behoorlijk zeker van mijn zaak was.

heb je wel eens met haar hierover gesproken trouwens? Of zijn jullie nog niet zover?

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8713381
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:28 schreef reamon het volgende:
ik ken het kind al langer omdat ik zijn trainer ben. en heb absoluut geen problemen met hem.
Dan wist je dus dat die dame een kind had, dan kun je in mijn ogen niet echt van een afknapper spreken (dat is volgens mij meer als je iemand al leuk vond en dan hoor je opeens iets wat je minder vindt). Als jij er geen problemen mee hebt...het gaat om jou, niet om wat anderen vinden.

Overigens is het niet onverstandig om die relatie nog niet meteen aan dat kind openbaar te maken voor jullie er een beetje zekerder van zijn, ik denk dat het voor het kind van een alleenstaande moeder niet makkelijk is om allerlei mannen te zien komen en gaan. Betrek het kind er dus niet té snel in, ga je niet te snel als zijn nieuwe vader gedragen zeg maar. Natuurlijk moet je wel eerlijk zijn, maar probeer het wel rustig aan te doen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8713419
we hebben er al over gesproken en ik heb heb gezegd dat ik het gewoon moeilijk vind omdat je toch een grote verantwoording erbij krijgt. en zij zegt wel van:" als je liefde sterk genoeg is, dan moet het niets uitmaken"
  dinsdag 25 februari 2003 @ 18:36:19 #11
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_8713458
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:19 schreef reamon het volgende:
Ik 22 ken een leuke meid van 29. het klikt hartsikke goed tussen ons en ik zou eventueel ook wel verder met haar willen, maar ik zit te twijfelen omdat ze al een kind van 7 jaar heeft. Wat vinden jullie hiervan?????:)
Vind je haar leuk? Ik geloof het wel! Ga er dan voor!
Hoewel het natuurlijk ook moet klikken met het kind. Klikt het daar ook mee?
Ja? wat is het probleem dan!
pi_8713519
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:22 schreef Oosthoek het volgende:
Mooi kut, vrijgezelle vrouwen onder de 30 met een kind ouder dan 5 is toch wel een goeie afknapper.

Maar als jij d'r echt leuk vindt moet je er zeker voor gaan!

in jouw ogen misschien wel ja ... maar voor anderen misschien niet
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_8713919
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:33 schreef reamon het volgende:
we hebben er al over gesproken en ik heb heb gezegd dat ik het gewoon moeilijk vind omdat je toch een grote verantwoording erbij krijgt. en zij zegt wel van:" als je liefde sterk genoeg is, dan moet het niets uitmaken"
Hm ja, dat vind ik toch wel wat makkelijk gedacht van haar, er zijn genoeg mensen die er gewoon écht, echt niet aan toe zijn. Dan kan je liefde nog zo groot zijn, er zijn denk ik gewoon mensen die hier niet gelukkig van zouden worden.

Maar nogmaals, als jij het geen probleem vindt...het gaat om wat jij vindt. Jij moet er mee leven.

† In Memoriam † dinsdag 25 februari 2003 @ 19:05:10 #14
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_8713956
Wat voor rol speelt de vader van het kind?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_8714011
Pffff!
Toen ik de topictitel las, dacht ik dat het om een vrouw van 65 zou gaan ofzo... Magoe, met 29 ben je dus ook al een 'oudere vrouw' .

Is de vrouw in kwestie wel op zoek naar een 'stiefvader'?
Is het wel de bedoeling dat jij verantwoordelijkheden zou krijgen tav het kind?

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')