Dat zouden ze toch moeten zien zou je zeggenquote:Op zondag 27 september 2026 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
Zouden ze nu weer naar het vasteland van Europa gaan?
In die 12 minuten met de X-bril op kunnen ze naar de kust van Oostende vliegen. Dus wellicht hebben ze niet door waar ze zijn. Sinds ze geland zijn, horen we ook geen Britse muziek meer.quote:Op zondag 27 september 2026 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zouden ze toch moeten zien zou je zeggen
Het vrijheidsbeeld is wel een cadeau van Frankrijk omdat de VS onafhankelijk werd. Dat zal ook wel in 1776 zijn dan?quote:Op zondag 27 september 2026 21:17 schreef Teerzii het volgende:
In 1776 werd in amerika ingevoerd alle mensen gelijk zijn.
guillotine is scherp, maar werd pas later ingevoerd
De broers Van Gogh dus?quote:Op zondag 27 september 2026 21:14 schreef BillDauterive het volgende:
Vrijheid, Gelijk(heid). Dan zal er straks ook wel iets met broers/broederschap komen.
Me 2.quote:Op zondag 27 september 2026 21:25 schreef Teerzii het volgende:
Ik vind ze wel erg kinderachtig doen tegen Niek
Hmmm true truequote:Op zondag 27 september 2026 20:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In die 12 minuten met de X-bril op kunnen ze naar de kust van Oostende vliegen. Dus wellicht hebben ze niet door waar ze zijn. Sinds ze geland zijn, horen we ook geen Britse muziek meer.
Van mij mag Niek winnenquote:Op zondag 27 september 2026 21:25 schreef Teerzii het volgende:
Ja, dit is wat kansloos en voelt als pesten zo.quote:Op zondag 27 september 2026 21:25 schreef Teerzii het volgende:
Volgens mij staan ze gewoon naast de Eiffeltoren ofzoquote:Op zondag 27 september 2026 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dit is wat kansloos en voelt als pesten zo.
Ik zet mijn x bij Île aux Cygnes in Parijs. Daar staat een vrijheidsbeeld.
Ik hoop het ookquote:Op zondag 27 september 2026 21:35 schreef KapiteinChris het volgende:
Mooiiiiii!!! mocht wel eerder uit de bus gezet worden, wat een irritante sukkel is die knakker zeg, volgende keer Joelle eruit en hopelijk wint Niek van de hele bende.
Joelle is wel leuk om te zien maar daar blijft het bij, irritante doosquote:Op zondag 27 september 2026 21:35 schreef KapiteinChris het volgende:
Mooiiiiii!!! mocht wel eerder uit de bus gezet worden, wat een irritante sukkel is die knakker zeg, volgende keer Joelle eruit en hopelijk wint Niek van de hele bende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |