Misschien komt de interlandbreak op een goed moment. Kunnen Til, Mauro en Veerman ff herstellen en Pepi het slechte nieuws verwerken.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:00 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Sinds de halve finale voor de beker win je met heel veel geluk van AZ dat beter was. Voor de rest verlies je alles met dramatisch spel. Zeker aangezien Utrecht de laatste goed draait.
Afgelopen seizoen werd het na de halve finale ook dramatisch. Heel vreemd
Zou kunnen. Maar PSV zou toch een brede selectie moeten hebben om blessures enigzins op te vangen. Maar dat schijnt toch niet zo te zijn.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Misschien komt de interlandbreak op een goed moment. Kunnen Til, Mauro en Veerman ff herstellen en Pepi het slechte nieuws verwerken.
Ik heb het niet gekeken maar waarschijnlijk pakt Telstar je in de ruimte achter de laatste linie tijdens een omschakelmoment.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Erg benieuwd wat we hier van onze ‘echt wel goede verdedigers’ vinden
Twee doelpunten uit slecht uitverdedigen na een spelhervatting, waar Flamingo weer eens voor lul stond door een cruciaal kopduel te verliezen ook.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekeken maar waarschijnlijk pakt Telstar je in de ruimte achter de laatste linie tijdens een omschakelmoment.
Het is niet dat ze er ineens niks van kunnen. Neem nou Sutalo die had onder Farioli een uitstekend seizoen simpelweg omdat de ruimtes beloopbaar bleven voor hem.
Als je hoog druk zet met veel ruimte in de rug hebt dan ben je nou eenmaal kwetsbaar op de omschakeling. Als jij 10 meter voor en naast je hebt en veertig meter in je rug. Dan is het een kwestie van verkeerde timing bij de pressie in de linies voor je, al voldoende om in de problemen te komen.
Het luistert nauw die manier van spelen.
Heb de samenvatting gekeken maar dit was inderdaad knullig.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Twee doelpunten uit slecht uitverdedigen na een spelhervatting, waar Flamingo weer eens voor lul stond door een cruciaal kopduel te verliezen ook.
Nee, deze verdediging kan er gewoon geen klote van.
Joh, alsof dat allemaal op Bosz zijn conto komt. De honger is gewoon uit de selectie. Jongen als Veerman, Saibari, Til, Schouten (en dan mis ik er vast nog een aantal) zijn uitgeblust. Die laten bijna lijfelijk zien (sjokken, kop omlaag) dat ze klaar zijn in Nederland (en begrijp me niet verkeerd, die gaan de top niet halen; maar meer in de zin van: ze kunnen zich niet meer opladen voor dit soort potten). Die kunnen alleen die CL wedstrijden nog vlammen lijkt het wel.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:45 schreef VEM2012 het volgende:
Ik ben bang dat komend seizoen Waterreus gelijk gaat krijgen en dat PSV beter afscheid had kunnen nemen van Bosz. Want de tweede seizoenshelft klopt er weer helemaal niets van. Het is dat de rest allemaal mokerslecht is, anders was je geen kampioen geworden.
Waardeloos.
Je snapt toch wel dat het de taak van Bosz is om dat zooitje hongerig te houden?quote:Op zondag 22 maart 2026 20:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Joh, alsof dat allemaal op Bosz zijn conto komt. De honger is gewoon uit de selectie. Jongen als Veerman, Saibari, Til, Schouten (en dan mis ik er vast nog een aantal) zijn uitgeblust. Die laten bijna lijfelijk zien (sjokken, kop omlaag) dat ze klaar zijn in Nederland (en begrijp me niet verkeerd, die gaan de top niet halen; maar meer in de zin van: ze kunnen zich niet meer opladen voor dit soort potten). Die kunnen alleen die CL wedstrijden nog vlammen lijkt het wel.
Komend seizoen de bezem door de selectie en dan vol goede moed weer door
Makkelijk gelul van een afstandje. Die titel is al 120 binnen, dan gaat de scherpte er gewoon af, daar doe je als trainer echt heel weinig aan joh.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het de taak van Bosz is om dat zooitje hongerig te houden?
Je snapt dat dat op een gegeven moment niet meer haalbaar is toch? Als het zo simpel is dan kan iedere halve tamme trainer worden. Je moet gewoon doorselecteren af en toe, en na dit seizoen is het moment duidelijk daar.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het de taak van Bosz is om dat zooitje hongerig te houden?
En hoe denk je Veerkutje en Schouten door te selecteren?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je snapt dat dat op een gegeven moment niet meer haalbaar is toch? Als het zo simpel is dan kan iedere halve tamme trainer worden. Je moet gewoon doorselecteren af en toe, en na dit seizoen is het moment duidelijk daar.
Eens hoor, maar kan je gewoon Veerman zeggen?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En hoe denk je Veerkutje en Schouten door te selecteren?
En veel jongens zijn al weken niet 100% fit, dat gecombineerd met niet meer “moeten” is niet handigquote:Op zondag 22 maart 2026 20:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Joh, alsof dat allemaal op Bosz zijn conto komt. De honger is gewoon uit de selectie. Jongen als Veerman, Saibari, Til, Schouten (en dan mis ik er vast nog een aantal) zijn uitgeblust. Die laten bijna lijfelijk zien (sjokken, kop omlaag) dat ze klaar zijn in Nederland (en begrijp me niet verkeerd, die gaan de top niet halen; maar meer in de zin van: ze kunnen zich niet meer opladen voor dit soort potten). Die kunnen alleen die CL wedstrijden nog vlammen lijkt het wel.
Komend seizoen de bezem door de selectie en dan vol goede moed weer door
Ben jij 11?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat werd afgelopen seizoen precies zo gezegd na doe totale ineenstorting. Dat valt het dit jaar nog mee.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:45 schreef VEM2012 het volgende:
Ik ben bang dat komend seizoen Waterreus gelijk gaat krijgen en dat PSV beter afscheid had kunnen nemen van Bosz. Want de tweede seizoenshelft klopt er weer helemaal niets van. Het is dat de rest allemaal mokerslecht is, anders was je geen kampioen geworden.
Waardeloos.
quote:Op zondag 22 maart 2026 21:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vorig jaar al vergeten?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Makkelijk gelul van een afstandje. Die titel is al 120 binnen, dan gaat de scherpte er gewoon af, daar doe je als trainer echt heel weinig aan joh.
Ik vind het inmiddels niet meer meevallen.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat werd afgelopen seizoen precies zo gezegd na doe totale ineenstorting. Dat valt het dit jaar nog mee.
Ik vond vorig jaar een groter probleem dan nu. Toen had je ook een motivatieprobleem in een situatie waarin dat volledig onterecht was.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |