Die zoekt een dominante vrouw.quote:
Nou hij wil weten of Fokkers aan bdsm doen en zo ja, welke rol zij dan aanemenquote:
Watersports is voor pussy's.quote:Op maandag 16 maart 2026 01:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Ideeën uitwisselen?
SEX / Wat moet mijn meesteres met mij doen? Jullie bepalen
ahh die had ik gemistquote:Op maandag 16 maart 2026 01:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Ideeën uitwisselen?
SEX / Wat moet mijn meesteres met mij doen? Jullie bepalen
De poll zegt genoeg over het onderwerp. Je kunt gewoon stemmen en iets delen over BDSM.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er staat alleen een poll in , boeiend
mijn hemel ,lees anders gewoon beterquote:Op maandag 16 maart 2026 14:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De poll zegt genoeg over het onderwerp. Je kunt gewoon stemmen en iets delen over BDSM.
Niet jouw interesse? Kan, maar voor anderen wel.
Nieuwsgierig of mensen geïnteresseerd zijn in BDSM.quote:
Ik denk dat elke man dat wel eens meegemaakt heeft.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:45 schreef Arjan456 het volgende:
Als ik tegen vrienden of collega's vertel dat ik mezelf in m'n ballen laat trappen vinden ze dat maar gek.
Dat kan ik me prima voorstellen. Voor de meeste mannen is een trap in de ballen geen fijne gedachte.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:45 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig of mensen geïnteresseerd zijn in BDSM.
Als ik tegen vrienden of collega's vertel dat ik mezelf in m'n ballen laat trappen vinden ze dat maar gek.
Okay maar het enige wat in je OP stond was die poll en dat vind ik wat algemeen en weinigzeggendquote:Op maandag 16 maart 2026 14:45 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig of mensen geïnteresseerd zijn in BDSM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |