abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220463474
Vandaag 150e cashback op Lebara abonnementen vanaf 10Gb via Belwinkel.nl

via de ING-winkel kun je voor 500 punten een voucher voor 30 euro extra cashback aanschaffen die je bij belsimpel kan inwisselen.

Per saldo heb je dan een 2-jaarsabonnement met 12 euro geld toe want de eerste 6 maanden krijg je ook nog 50% korting op de abonnementskosten.

Bij de 10Gb bundel (8euro/maand )is het plaatje dan:

Abonnementskosten: 6x4 + 18x8 = 168 euro. Cashback: 150+30=180 euro

Netto krijg je hier dus 12 euro toe!

Of, als je geen data gebruikt.
Nadat de cashback binnen is, verlaag je de maandelijkse bundel naar de goedkoopste bundel met 1 Gb. Die kost 4 euro per maand.

Cashback krijg je na ca 2 maanden. Laten we zeggen dat als je na 3 maanden de bundel verlaagd je vanaf maand 4 dan de goedkoopste bundel hebt.

3 maanden 4 euro (50% korting)
21x 4 euro (korting vervalt)

Totaal 96 euro.
Cashback: 180 euro

>>> 84 EURO TOE EN GRATIS ABONNEMENT!

[ Bericht 2% gewijzigd door Inbox op 30-03-2026 04:42:46 ]
pi_220463534
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 03:26 schreef Inbox het volgende:
Vandaag 150e cashback op Lebara abonnementen vanaf 10Gb via Belwinkel.nl

via de ING-winkel kun je voor 500 punten een voucher voor 30 euro extra cashback aanschaffen die je bij belsimpel kan inwisselen.

Per saldo heb je dan een 2-jaarsabonnement met 12 euro geld toe want de eerste 6 maanden krijg je ook nog 50% korting op de abonnementskosten.

Bij de 10Gb bundel (8euro/maand )is het plaatje dan:

Abonnementskosten: 6x4 + 18x8 = 168 euro. Cashback: 150+30=180 euro

Netto krijg je hier dus 12 euro toe!

Of, als je geen data gebruikt.
Nadat de cashback binnen is, verlaag je de maandelijkse bundel naar de goedkoopste bundel met 1 Gb. Die kost 4 euro per maand.

Cashback krijg je na ca 2 maanden. Laten we zeggen dat als je na 3 maanden de bundel verlaagd je vanaf maand 4 dan de goedkoopste bundel hebt.

3 maanden 4 euro (50% korting)
21x 4 euro (korting vervalt)

Totaal 96 euro.
Cashback: 180 euro

>>> 84 EURO TOE EN GRATIS ABONNEMENT!

Vraag mij af of cashback op cashback werkt, kans dat het niet goedgekeurd wordt is wel vrij groot
pi_220463550
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 04:49 schreef 111210 het volgende:

[..]
Vraag mij af of cashback op cashback werkt, kans dat het niet goedgekeurd wordt is wel vrij groot
Dat werkt gewoon in dit geval.

De ene cashback - de 30 euro van ING-winkel- is een vouchercode die je invult bij het bestellen. Die geeft dus 30 euro korting op een abonnement. Die wordt bij je aanvraag automatisch goedgekeurd.

Voor de andere hoef je geen vouchercode te gebruiken: die cashback van 150 euro moet je zelf aanvragen op een speciale site van ze en dat doe je na aanvraag van je abonnement en goedkeuring daarvan. Daar moet je wel goed letten op de voorwaarden.

Vouchercode op vouchercode gaat niet tijdens het bestelproces maar is ook niet van toepassing.

Lebara zelf is ok. Je moet alleen niet over je bundel heengaan want dan wordt het duur.

Bij Lebara kun je na 30 dagen wisselen van bundel. Als je een toestel los wilt bestellen, kun je altijd Lebara overwegen erbij. Bij een abonnement krit je vaak hoge korting namelijk. Kies een duur abonnement met hoge korting, zet m na een terug naar het goedkoopste abonnement en je hebt een korting die groter is dan de kosten voor het abonnement.

Zo heb ik toen een maand teug mn gsm kapot ging maar een abonnementje afgesloten met Lebara.

Toestel, Samsung a17 5G gratis vanf de 10Gb bundel. Kost los 169 euro.

Voucher via ING-winkel voor 25/30euro* cashback. *mobiel.nl resp belsimpel.nl

Eerste 6 maanden 5 euro per maand. Daarna 10 euro. Maar ik zet m terug naar 4 euro per maand na 1 maand. Sommetje wordt dan: 5 +23×4 - 25 = 72 euro voor alles bij elkaar. En dat alles met het idee dat abonnement na een maandje af te kopen want ging mij om het toestel. Dat had ik los nooit voor 72 euro kunnen kopen namelijk, maar zo wel ;)

Bij Belsimpel ipv mobiel.nl kun je zo de Galaxy a17 5G 256Gb gratis krijgen als je het abonnement met de de dure 40Gb bundel kiest. Maar die kun je na 1 maand omzetten naar de goedkoopste van 4 euro. En utoeraard ook menig ander toestel.

Wil je dat doen, moet je dus wel een abonnement hebben waar je 1. maandelijks kan wisselen qua bundel en 2. er heel goedkope bundels zijn. En dat kan dus bij Lebara ;)

En dat beide toekomst via Ing-winkel vouchers hebben is daarbij mooi meegenomen.

Zelf overigens abonnement bij mobiel nl in de winkel afgesloten. De korting van de voucher werd gelijk verrekend met een andere aankoop, maar wo4dt anders op je rekening gestort als je een gratis toestel krijgt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Inbox op 30-03-2026 13:03:25 ]
pi_220476090
Andere telefoon besteld :)

Samsung Galaxy A17 256Gb via Belsimpel icm Lebara 45Gb abonnement. Bij hoogste bundel is dat toestel gratis.

Eerste maand: 12.50 euro en daarna zet ik het abonnement om naar de goedkoopste bundel die ze hebben en die kost 4 euro per maand. Dat is 1Gb/250min/250sms

Totaalkosten, incl 2 jaar abonnementskosten is dan 12.50 (1e maand) + 23x4 + 4,95 verzendkosten - 30 euro (ING-kortingsvoucher) is ongeveer 79,45 euro.

Goedkoper ga je dat toestel niet vinden en als je geen zin hebt in maandelijks een afschrijving voor het abonnement of het abonnement niet nodig hebt, koop je het gewoon af na het terugzetten naar de laagste bundel.

[ Bericht 7% gewijzigd door Inbox op 31-03-2026 18:20:03 ]
pi_220518968
Ik eet het onkruid uit de tuin op, dat valt ook wel onder zuinigheid, toch? Lekker boterhammen met kaas en kleine veldkers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')