abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 maart 2026 @ 20:04:25 #1
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220343471
Spaar jij koopzegels, douche je niet langer dan 2 minuten (of koud), knip je de yoghurtpakken en tandpasta tubes open, fiets je wekelijks 20km extra voor alle supermarkt aanbiedingen, is een theezakje na 6x nog niet 'op' of gebruik je je onderbroek na het binnenste buiten vouwen nog een keer? Dan ben je hier op de juiste plek!

Zuunigerds, verenig u!

*Het is uiteraard gewoon een topic om het te hebben over besparen, wat duurzaamheid, slimme truucjes etc.
Je hoeft uiteraard niet echt je theezakje 6x te gebruiken of je tandpasta tubes open te knippen om 'zuunig' te zijn.

My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 14 maart 2026 @ 20:05:28 #2
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220343483
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 18:46 schreef Inbox het volgende:

[..]
MBO Lamdstede in Zwolle.
Op de site zie ik geen prijzen, maar op facebook volop berichten van meiden die daar doe een knipmodel zoeken.

Evenzo voor nagels, permanente make-up, enz
Landstede :P
Ah ja dat was het idd, ik ben daar ooit geweest :D
Dank!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220343572
Symph ging vroeger gratis naar de kapper. Werkte op een mbo en dan kwam de docent “z’n hoofd” even lenen voor een lesje tondeuse.
Mijn kapster is gelukkig heel betaalbaar, ik betaal zo rond de ¤20 voor knippen en drogen, de ene keer rekent ze ¤20, dan weer ¤18,50 en dan weer ¤22,50, altijd weer afwachten wat ik deze keer precies moet betalen.
pi_220344434
@Doedezemaar Handig, zo'n variabele prijs :D

Voor de heren in huis heb ik in de coronatijd een tondeuse met opzetstukken gekocht en die gebruiken we nog steeds. Mijn haar wordt 1 of 2x per jaar geknipt door mijn schoonmoeder :D
pi_220344451
Ik doe het haar van Symph ook met de tondeuse. Hij had zo’n zware met snoer eraan, die kon ik niet hanteren dus die is aan de school gedoneerd en nu gebruik ik een lichtgewicht oplaadbare.
pi_220344463
Altijd als wij iets nodig hebben in de bouwmarkt beginnen we bij Praxis. Meestal hebben die dan niet wat we nodig hebben, of schrikken we van de prijs. Dan rijden we door naar Gamma en is het daar wel, en vaak ook een stuk goedkoper. Scheelde vandaag 20 euro voor eenzelfde product, ander (huis)merk.
Dus we besloten vandaag, voortaan rijden we wel meteen naar Gamma toe :P
pi_220344537
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:18 schreef Hupje het volgende:
Altijd als wij iets nodig hebben in de bouwmarkt beginnen we bij Praxis. Meestal hebben die dan niet wat we nodig hebben, of schrikken we van de prijs. Dan rijden we door naar Gamma en is het daar wel, en vaak ook een stuk goedkoper. Scheelde vandaag 20 euro voor eenzelfde product, ander (huis)merk.
Dus we besloten vandaag, voortaan rijden we wel meteen naar Gamma toe :P
Moet je eens naar Hornbach gaan, ik mis die winkel zo
pi_220345032
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Die heb ik niet in de buurt helaas.
pi_220346109
Maak mijn eigen fris. Thee met honing afkoelen en de koelkas in.

Nu bezig met gember bier. Koolzuur of bubbeltjes ontstaan door bio gember met suiker te laten fermenteren.

Brood maak ik ook zelf. Niet veel godkoper maar wel stukken beter met bio speld meel en bloem.

Vlees broodbeleg is ook volop duur, ik denk er al tijden aan om een snijmachine te kopen maar dat is een project voor later.
pi_220346221
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Klopt er zitten er 2 hier, sinds ik daar kom heb ik de rest achter gelaten. Geen krom gescheurd hout meer en ze hebben werkelijk alles.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_220351114
Ik weet niet of deze budget produkten van de Aldi al genoemd zijn

Fee colour waspoeder 1,6 kg 0,41 euro wit wasmiddel is een beetje duurder 1,05 (dacht ik)
Pindakaas 350 gr 0,55 euro
stroopwafel 0,58 voor 12 stuks
melkchocolade met noot 100 gr 0,44 euro
Paprikachips 250 gr 0,55 euro

Wasmiddel heb ik gekocht, vandaag badmat ermee gewassen, ruikt gewoon fris.
Pindakaas, is voor ons prima.

Maar het beste is zelf testen welke produkten je goed genoeg vind voor deze prijs.
pi_220351278
En die stroopwafels zijn ook echt FANTASTISCH
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220351484
Volgens mij stunten meerdere supermarkten nu met dat goedkope wasmiddel en het zou me met die andere producten ook niet verbazen. Alles om maar ‘het goedkoopste boodschappenmandje’ te hebben.
Vanaf woensdag even LaPlace koffiebonen inslaan bij de Jumbo, dan zijn ze 1+1 gratis
pi_220351682
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:05 schreef Vanyel het volgende:
En die stroopwafels zijn ook echt FANTASTISCH
Die waren helaas op, ik heb ze nog niet gekocht.
pi_220351694
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij stunten meerdere supermarkten nu met dat goedkope wasmiddel en het zou me met die andere producten ook niet verbazen. Alles om maar ‘het goedkoopste boodschappenmandje’ te hebben.
Vanaf woensdag even LaPlace koffiebonen inslaan bij de Jumbo, dan zijn ze 1+1 gratis
Ook om mensen naar hun winkel te lokken, ze kopen dan ook hun andere boodschappen daar, hopen ze.
pi_220352667
Die LaPlace bonen moet je ook echt op woensdag al halen, die zijn hier elke keer op bij een dergelijke actie. Ze komen wel dagelijks binnen, maar in zulke kleine hoeveelheden dat ze na drie klanten alweer op zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')