Landstedequote:Op zaterdag 14 maart 2026 18:46 schreef Inbox het volgende:
[..]
MBO Lamdstede in Zwolle.
Op de site zie ik geen prijzen, maar op facebook volop berichten van meiden die daar doe een knipmodel zoeken.
Evenzo voor nagels, permanente make-up, enz
Moet je eens naar Hornbach gaan, ik mis die winkel zoquote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:18 schreef Hupje het volgende:
Altijd als wij iets nodig hebben in de bouwmarkt beginnen we bij Praxis. Meestal hebben die dan niet wat we nodig hebben, of schrikken we van de prijs. Dan rijden we door naar Gamma en is het daar wel, en vaak ook een stuk goedkoper. Scheelde vandaag 20 euro voor eenzelfde product, ander (huis)merk.
Dus we besloten vandaag, voortaan rijden we wel meteen naar Gamma toe
Die heb ik niet in de buurt helaas.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Moet je eens naar Hornbach gaan, ik mis die winkel zo
Klopt er zitten er 2 hier, sinds ik daar kom heb ik de rest achter gelaten. Geen krom gescheurd hout meer en ze hebben werkelijk alles.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Moet je eens naar Hornbach gaan, ik mis die winkel zo
Die waren helaas op, ik heb ze nog niet gekocht.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:05 schreef Vanyel het volgende:
En die stroopwafels zijn ook echt FANTASTISCH
Ook om mensen naar hun winkel te lokken, ze kopen dan ook hun andere boodschappen daar, hopen ze.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij stunten meerdere supermarkten nu met dat goedkope wasmiddel en het zou me met die andere producten ook niet verbazen. Alles om maar ‘het goedkoopste boodschappenmandje’ te hebben.
Vanaf woensdag even LaPlace koffiebonen inslaan bij de Jumbo, dan zijn ze 1+1 gratis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |