Als ik het nog maar wel gratuit terug kan kijken, anders is het bye bye Lubach.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze gaan het nu op een eerder tijdstip eerst op videoland uitzenden en pas later op de avond bij RTL op de tv.
YouTube.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als ik het nog maar wel gratuit terug kan kijken, anders is het bye bye Lubach.
Dat vind ik vervelend. Ik wil de hele aflevering en het dan af kunnen zetten als de gast wordt geïntroduceerd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
YouTube.
Weliswaar geknipt tot losse items ipv de aflevering in een geheel.
Lubach moet gewoon teruggaan naar de NPO/VPRO. Ik vind het gewoon geen RTL-programma. Op zich maakt het ook niet uit, ik kijk zeker ook altijd op RTL4, maar ik vind hem meer tot z'n recht komen bij de NPO/VPRO.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:05 schreef Eightyone het volgende:
Lubach zal komend seizoen voor het eerst op Videoland komen, om 21.00 uur.
Na Renze komt de aflevering uiteindelijk op tv.
Ik vermoed dat dat de kijkcijfers geen goed zal doen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:05 schreef Eightyone het volgende:
Lubach zal komend seizoen voor het eerst op Videoland komen, om 21.00 uur.
Na Renze komt de aflevering uiteindelijk op tv.
Dat maakt niet uit als mensen toch al op Videoland kijken/keken. Persoonlijk ben ik wel blij mee. Vraag me wel af of ze dan ook nog eerder gaan opnemen op de dag. Uiteindelijk denkt RTL linear meer te verdienen aan een talkshow en die wil je natuurlijk niet te laat starten. En voor de mensen zonder Videoland: terugkijken is gratis of neem de uitzendingen gewoon op via je tv-provider. Terug naar de NPO zit er sowieso niet in, die moeten flink bezuinigen. We merken het t.z.t. wel als de show niet verlengd gaat worden. Het was sowieso een vreemde volgorde op tv want elk andere zender heeft eerst een talkshow en daarna de humor. Hier was het precies andersom en dan ga je als kijken niet wachten tot Lubach klaar is om nog een serieuzere dagbespreking aan te horen. Ook zijn het blijkbaar niet dezelfde doelgroepen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat de kijkcijfers geen goed zal doen.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lubach moet gewoon teruggaan naar de NPO/VPRO. Ik vind het gewoon geen RTL-programma. Op zich maakt het ook niet uit, ik kijk zeker ook altijd op RTL4, maar ik vind hem meer tot z'n recht komen bij de NPO/VPRO.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |