abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220341121
Het viel me op dat er slechts over filmacteurs wordt gesproken. N
Net alsof speelfilms alleen maar acteurs/actrices kent.

Er zijn zoveel series met bijzonder getalenteerde acteurs en actrices.

Hier kan iedereen zijn of haar favoriete serie-acteur of -actrice plaatsen en ons vertellen waarom deze man of vrouw zo geliefd is.
pi_220341249
TS begint.

Ahum.

Nicola Walker dus.

Britse actrice. Viel me voor het eerst op in de film 'Four weddings and a funeral'.

Bekijk deze YouTube-video

Ik was meteen verliefd op dit meisje. Die werkte hard om beroemd te worden.

Ze is niet echt een filmactrice, maar ze blinkt uit in diverse series.
En ze kan echt alles spelen. Van een zwaargestoorde psychopaat tot een vrijgevochten alleenstaande moeder.

Nicole Walker. Mooi, getalenteerd.
pi_220342025
Een andere favoriet van mij:

Jane Seymour dus.

Een serie met een heel leuk begin, maar helaas steeds meer afzakte tot een flutserie.
Nou ja, hoe dan ook, het is wel gedurfd, een gepensioneerde docente Engelse literatuur tegenover een puberaal straatschoffie te zetten.

Jane is hier adembenemdend zoals gewoonlijk en haar tegenspeler is ook een talent.
pi_220342466
Nou ja zeg. Niemand reageert. :'(

Kee dan. Dan maar het volgende.

Cagney and Lacy. Leuke serie over twee vrouwlijke politiegagenten in het New York van toen.

Opvallend detail, het ging over vrouwen, dus werden de priveproblemen er ook door geroerd.
Mannen kennen en kenden dit soort problemen niet, want mannen konden heel goed prive en werk van elkaar gescheiden houden.

Maar dat ging dus alleen maar goed omdat vrouwen in dit opzicht nog 'gehoorzaam' waren.
Gelukkig weet het zgn. superieuren en beschaafde westen nu beter.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 18:44:36 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220342490
Dat waren veel te, hoe heet dat, beweeglijke vrouwen. Ze hadden geen enkele rust in hun achterste. Vind ik niet bij hun personages passen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')