Zimmermann is echt een waardeloze ploeggenoot. Algemeen bekend toch?quote:Op zondag 15 maart 2026 14:01 schreef wimderon het volgende:
De Lie rijdt nu steeds op kop in een groepje waar ploeggenoot Zimmermann in de wielen blijft?
Hallo Mario Aerts?
De kans is groter dat Wout een klassieker wint in een sprint met Mathieu.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:32 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
jorgenson mag niet slagen want ik heb hem op 3 in pino's spel
Ik heb hem op 2, dus ik hoop wel dat hij slaagt.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:32 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
jorgenson mag niet slagen want ik heb hem op 3 in pino's spel
Wout wordt over 30 jaar vast nog wel een keer wakker van dat ene sprintje in Vlaanderenquote:Op zondag 15 maart 2026 14:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De kans is groter dat Wout een klassieker wint in een sprint met Mathieu.
Ik hoop dat hij toch nog eens Vlaanderen is Roubaix kan winnenquote:Op zondag 15 maart 2026 14:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout wordt over 30 jaar vast nog wel een keer wakker van dat ene sprintje in Vlaanderen
Of van zijn coronatest in 2022, toen was hij echt wel de beste van het pak. Of Van Baarle in Roubaix de week daarna.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout wordt over 30 jaar vast nog wel een keer wakker van dat ene sprintje in Vlaanderen
Tussensprint die Jorgensen won nadat Visma alles al kilometers controleerde.quote:
Kampioenenmaker WOUT!quote:Op zondag 15 maart 2026 14:45 schreef Pino112 het volgende:
WOUT geeft zichzelf na deze sprint een 9.
Superknecht Rogla was nergens te bekennen?quote:Op zondag 15 maart 2026 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Tussensprint die Jorgensen won nadat Visma alles al kilometers controleerde.
Pellizzari werd ingesloten door Fiorelli (Visma), terwijl hij verder geen ondersteuning had
Die reden elkaar bijna onderuit.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Superknecht Rogla was nergens te bekennen?
Kwam in de laatste meters voor de sprint Pellizzari nog even in de weg rijden. Arme knul zat klem tussen Fiorelli en Roglic.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die werd 4e in de sprintquote:Op zondag 15 maart 2026 14:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gewoon netjes 1 seconde gepakt.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |