Terwijl ik ervan overtuigd was dat je haar wel aantrekkelijk zou vinden. Misschien is ze gewoon té knap en is dat het probleem en durf je misschien gewoon je best niet te doen. We gaan het met een minder knap exemplaar proberen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
Jutta is voor Amerikaanse begrippen een ware godin. A ten out of ten. Jake Paul gaat nooit zo'n lekker wijf vinden binnen de landgrenzen. Bovendien heeft Trump heeft toch ook een importbruidje?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:20 schreef Jahr00n het volgende:
die gozer is over een jaar op haar uitgekeken
dan komt ze weer zielig naar nederland toe om te lopen janken
Als dat is waar jij je aangetrokken toe voelt dan gaan we bij jou een sugar lee hooper lookalike introduceren maandag. Gewoon, omdat we denken dat jij valt op kaal met een maatje meer en je niet zo op uiterlijk gefixeerd moet zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:25 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Jutta is voor Amerikaanse begrippen een ware godin. A ten out of ten. Jake Paul gaat nooit zo'n lekker wijf vinden binnen de landgrenzen. Bovendien heeft Trump heeft toch ook een importbruidje?
De gemiddelde Amerikaan anno 2026 is kort, bruin, viesdik en heeft meer weg van een gremlin dan een homo sapien.
Was ze mijn rechterhand maarquote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:06 schreef Cruzinats het volgende:
Er is een reële kans dat in de toekomst een Nederlandse dame de rechterhand zal zijn van de machtigste man op aarde.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Terwijl ik ervan overtuigd was dat je haar wel aantrekkelijk zou vinden. Misschien is ze gewoon té knap en is dat het probleem en durf je misschien gewoon je best niet te doen. We gaan het met een minder knap exemplaar proberen.jaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben een hopeloze man maar ik pak niet zomaar allesMensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
Dan geef maar aan mij, zou haar ongenadig hard aan de paal rijgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
jaaaaaaa
ik ben een hopeloze man maar ik pak niet zomaar alles
geniet ervan vriendquote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan geef maar aan mij, zou haar ongenadig hard aan de paal rijgen.
Herkenbaar maat. Ze moeten niet met mannelijke vrouwen komen en dan zogenaamd stomverbaasd zijn dat we ons daar totaal niet toe aangetrokken voelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
jaaaaaaa
ik ben een hopeloze man maar ik pak niet zomaar alles
Haha daarom heeft ze wat met zo'n maga idiootquote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:39 schreef RedShoe het volgende:
Jutta![]()
Mevrouw heeft het goed voor elkaar. Top sportster en goed mens.
Misschien geeft hij haar wel de beste prestaties die ze ooit heeft meegemaakt tussen de lakens. Dan ben je bereid om het nog wat langer uit te zingen, ookal ben je totaal niet gelukkig met de partner.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Haha daarom heeft ze wat met zo'n idioot
Ieuwww het idee alleen alquote:Op zondag 15 maart 2026 16:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien geeft hij haar wel de beste prestaties die ze ooit heeft meegemaakt tussen de lakens. Dan ben je bereid om het nog wat langer uit te zingen, ookal ben je totaal niet gelukkig met de partner.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ieuwww het idee alleen al![]()
Maar het maakt ook nog steeds geen goed mens
Jij met Jake ?quote:Op zondag 15 maart 2026 16:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Nee, met het idee dat je met een partner bent waarbij alleen het seksuele de gemeende deler is.quote:
Oww zoquote:Op zondag 15 maart 2026 16:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, met het idee dat je met een partner bent waarbij alleen het seksuele de gemeende deler is.
Best treurig ja, daarom doe ik ook niet meer aan relaties.quote:
Snap ikquote:Op zondag 15 maart 2026 16:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Best treurig ja, daarom doe ik ook niet meer aan relaties.
Mooi gaat wmb verder dan alleen uiterlijkquote:Op zondag 15 maart 2026 16:26 schreef Seeburg54 het volgende:
Trumpie wil Jake graag als vriend, want problemchild is schathemeltje rijk en kijkt op tegen de oranje man.
Dus smeer die jongen wat stroop om zijn muil, dat kan nog eens van pas komen denkt Trump. Komt ook mooi uit dat Jake Paul met Jutta een mooie griet heeft gescoord, daar is Trump ook vatbaar voor.
Maar wat boeit het ook.
Dat is wel waar, maar aanvankelijke (sterke) aantrekkingskracht kan ook gevaarlijk zijn. Alsof je wordt beïnvloed.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi gaat wmb verder dan alleen uiterlijk
Dan heeft die Jutta wel echt een bord voor haar hoofd, want er is weinig aantrekkelijk aan die creep van vriend van haar , los van zijn nasty denkbeeldenquote:Op zondag 15 maart 2026 16:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar aanvankelijke (sterke) aantrekkingskracht kan ook gevaarlijk zijn. Alsof je wordt beïnvloed.
Potjes en dekseltjes.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan heeft die Jutta wel echt een bord voor haar hoofd, want er is weinig aantrekkelijk aan die creep van vriend van haar , los van zijn nasty denkbeelden
Dan is er geen potje en kan er dus ook geen dekseltje zijn.quote:
Dat bedoelikquote:Op zondag 15 maart 2026 16:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan is er geen potje en kan er dus ook geen dekseltje zijn.
Als het maar geen kunstmatig verborgen potjes zijn.quote:
nou ja als dat een eigen keuze is prima maar jaquote:Op zondag 15 maart 2026 16:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als het maar geen kunstmatig verborgen potjes zijn.
Ja normaal gesproken werkt dat zo.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi gaat wmb verder dan alleen uiterlijk
lol maar iddquote:Op zondag 15 maart 2026 17:16 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken werkt dat zo.
Maar niet bij oppervlakkige verstandslozen.
Dat kan. Ik kijk naar Jutta, niet naar haar partner.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Haha daarom heeft ze wat met zo'n maga idioot
Het zegt veel als iemand zich inlaat zo'n creep als hij. dat maakt haar ook foutquote:Op zondag 15 maart 2026 17:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat kan. Ik kijk naar Jutta, niet naar haar partner.
Die Jake vind ik ook maar een oetlul.
Stel je aan zeg.quote:Op zondag 15 maart 2026 17:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zegt veel als iemand zich inlaat zo'n creep als hij. dat maakt haar ook fout
Dat zegt wat mij betreft niks over Jutta. Ze heeft veel goede dingen gedaan voor vrouwen in de sport etc.quote:Op zondag 15 maart 2026 17:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zegt veel als iemand zich inlaat zo'n creep als hij. dat maakt haar ook fout
Jij liever dan ikquote:Op zondag 15 maart 2026 17:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Stel je aan zeg.
Zou best een topavond met Jake kunnen hebben hoor
Het zegt alles over haar hahaquote:Op zondag 15 maart 2026 17:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat zegt wat mij betreft niks over Jutta. Ze heeft veel goede dingen gedaan voor vrouwen in de sport etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |