Terwijl ik ervan overtuigd was dat je haar wel aantrekkelijk zou vinden. Misschien is ze gewoon té knap en is dat het probleem en durf je misschien gewoon je best niet te doen. We gaan het met een minder knap exemplaar proberen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
Jutta is voor Amerikaanse begrippen een ware godin. A ten out of ten. Jake Paul gaat nooit zo'n lekker wijf vinden binnen de landgrenzen. Bovendien heeft Trump heeft toch ook een importbruidje?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:20 schreef Jahr00n het volgende:
die gozer is over een jaar op haar uitgekeken
dan komt ze weer zielig naar nederland toe om te lopen janken
Als dat is waar jij je aangetrokken toe voelt dan gaan we bij jou een sugar lee hooper lookalike introduceren maandag. Gewoon, omdat we denken dat jij valt op kaal met een maatje meer en je niet zo op uiterlijk gefixeerd moet zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:25 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Jutta is voor Amerikaanse begrippen een ware godin. A ten out of ten. Jake Paul gaat nooit zo'n lekker wijf vinden binnen de landgrenzen. Bovendien heeft Trump heeft toch ook een importbruidje?
De gemiddelde Amerikaan anno 2026 is kort, bruin, viesdik en heeft meer weg van een gremlin dan een homo sapien.
Was ze mijn rechterhand maarquote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:06 schreef Cruzinats het volgende:
Er is een reële kans dat in de toekomst een Nederlandse dame de rechterhand zal zijn van de machtigste man op aarde.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Terwijl ik ervan overtuigd was dat je haar wel aantrekkelijk zou vinden. Misschien is ze gewoon té knap en is dat het probleem en durf je misschien gewoon je best niet te doen. We gaan het met een minder knap exemplaar proberen.jaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben een hopeloze man maar ik pak niet zomaar allesMensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
Dan geef maar aan mij, zou haar ongenadig hard aan de paal rijgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
jaaaaaaa
ik ben een hopeloze man maar ik pak niet zomaar alles
geniet ervan vriendquote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan geef maar aan mij, zou haar ongenadig hard aan de paal rijgen.
Herkenbaar maat. Ze moeten niet met mannelijke vrouwen komen en dan zogenaamd stomverbaasd zijn dat we ons daar totaal niet toe aangetrokken voelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
jaaaaaaa
ik ben een hopeloze man maar ik pak niet zomaar alles
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |