Ze zien er vooral agressief uit. Respect voor de man die voor de tweede keer langs ze durfde te lopen.quote:
Oppassen hè, straks word je in elkaar geslagen omdat je ze net wat te lang aankeek. Succes in die shithole daar.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, het zijn een stel laffe honden. Vrij apart ook hoe lang het ook duurt voordat dit bekend wordt gemaakt.
Ik woon daar vlakbij, ik ga mijn ogen daar eens goed de kost geven.
De voorste man heeft ook een vork in zijn linkerhand. Klaar om toe te slaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:24 schreef littlemindy het volgende:
Wat ik niet begrijp: Die mannen zaten daar bij een shoarmazaak drankjes te nuttigen. Er ligt een vork en servetje op tafel, dus wellicht ook wat gegeten. Kleine moeite toch voor de politie om de transactiegegevens van de bewuste datum/tijdstip te achterhalen en daarmee de identiteit van de daders?
Of bestaan er tegenwoordig nog mensen die contant betalen?
Nederland is toch al langer een paradijs voor daders? Men hoeft dan niet verbaast te zijn dat er in Nederland veel criminaliteit is.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een tering honden, piswoest wordt je als je zoiets ziet.
En falen vd politie, al die camera’s overal en dit lebvensgevaarlijke gevaarlijke tuig loopt nog vrij rond, gesterkt met het feit dat je dit ongestraft kunt doen.
Ook gewoon met 4 man tegen 1.
Als het geen buitenlanders waren geweest dan had de NOS je binnen no time al wel op de hoogte gebracht.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:53 schreef Dven het volgende:
Gelukkig maar dat het buitenlanders zijn. Anders zou ik nooit door TS van dit afschuwelijke nieuws op de hoogte zijn gebracht.
Mijn Turkse kapper accepteert geen pin op zondag, I wonder why, dus ja die bestaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:24 schreef littlemindy het volgende:
Wat ik niet begrijp: Die mannen zaten daar bij een shoarmazaak drankjes te nuttigen. Er ligt een vork en servetje op tafel, dus wellicht ook wat gegeten. Kleine moeite toch voor de politie om de transactiegegevens van de bewuste datum/tijdstip te achterhalen en daarmee de identiteit van de daders?
Of bestaan er tegenwoordig nog mensen die contant betalen?
Beetje respect graag, deze mensen mochten eerst hun ramadan afronden!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Half januari, belachelijk dat die gasten nog niet gepakt zijn.
Deze user heeft een anale fixatie op TS - vandaarquote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:54 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Als het geen buitenlanders waren geweest dan had de NOS je binnen no time al wel op de hoogte gebracht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |