Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal niet.
@:moeraskat en ik liggen gewoon te zoenen onder een dekentje waar verder niemand last van heeft
Mij?quote:
Fles is een beetje gevoelig op dit moment en wil gewoon liefde en genegenheid zoals wij dat allemaal verlangen.quote:
Wacht, wat?quote:
vast niet allemaalquote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fles is een beetje gevoelig op dit moment en wil gewoon liefde en genegenheid zoals wij dat allemaal verlangen.
Behalve jij dan kennelijkquote:
Allemaal netjes gesorteerd op grootte, gewicht, kleur van het glas en netjes genoteerd in excelquote:
Ik zou gewoon toegeven aan dit verlangen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fles is een beetje gevoelig op dit moment en wil gewoon liefde en genegenheid zoals wij dat allemaal verlangen.
die moet gewoon zn verlies nemen danquote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:52 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat kater piswoestboos zal worden dan
Kom danquote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou gewoon toegeven aan dit verlangen.
Wat let je?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Welnee. Gewoon een beetje zoenen onder het dekentje.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat let je?
Moeraskat is best wel erg knap hoor.
Oh dat weet ik niet eens. Ik mag haar gewoon heel graagquote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat let je?
Moeraskat is best wel erg knap hoor.
als je een cijfer mocht geven aan haar zoenkunsten wat zou dat dan zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Welnee. Gewoon een beetje zoenen onder het dekentje.
D’awwwwwquote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet eens. Ik mag haar gewoon heel graag
Klopt! En pistache is wakker voel ik.quote:
Wees geen golden retriever maar een leeuw, je leeft maar 1 keer.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet eens. Ik mag haar gewoon heel graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |