quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, je mag maar 1 persoon meenemen. Daarom doen we voor m’n schoonmoeder een pretecho… want ja, is maar de vraag of ze de geboorte gaat halen.![]()
Je smaak mag veranderen ja.quote:
Hoezo dat? Ik ben bij een van m’n neefjes meegeweest bij de geslachtsbepalende echo. Zag binnen 2 seconden wat het werdquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of als je eens behalve je partner ook je moeder mee wil nemen. Want dat mag tegenwoordig niet meer
Ja nu hoef ik het niet meer te kijken.quote:
Learning all the timequote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik ga ook maar eens eronder, weer nieuwe dingen geleerd, trots op jullie
Ahhhquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, je mag maar 1 persoon meenemen. Daarom doen we voor m’n schoonmoeder een pretecho… want ja, is maar de vraag of ze de geboorte gaat halen.![]()
Ja iemand mag wel mee. Maar niet meer dan 1 persoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik ben bij een van m’n neefjes meegeweest bij de geslachtsbepalende echt. Zag binnen 2 seconden wat het werd![]()
Volgens mij was die wel extra en niet binnen de reguliere aanbod dus misschien dat het dan anders is?
Wat mij tegenstaat is dat ik een pot/stoel/ding/vaas van ze koop en een maand later zie ik het te koop voor 10 procent van die prijs, wel nep dan maar tochquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee joh!
Ik vind alleen niet alles van ze mooi. Vooral de over kleurig yvon jaspers gekkige dingen niet zo.
We hopen op het bestequote:
Ik vond het wel fijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je smaak mag veranderen ja.ik ben dat godzijdank nog niet.
WAT?!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja nu hoef ik het niet meer te kijken.
Straks ga je me ook nog vertellen dat de Titanic gezonken is
De kwantum heeft daar een handje vanquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat mij tegenstaat is dat ik een pot/stoel/ding/vaas van ze koop en een maand later zie ik het te koop voor 10 procent van die prijs, wel nep dan maar toch
Ik dat heb ik gemerkt destijds jaquote:
NEE WAT DOE JEquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De kwantum heeft daar een handje vanDie hele winkel staat vol met design rip offs.
Ik heb mij trouwens voor het eerst er ook schuldig aan gemaakt. Ik heb een replica tom dixon melt op ali gekocht
Dit klopt, wel laatst iets bij de Kwantum gekocht waar ik verliefd op was, fuckers.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De kwantum heeft daar een handje vanDie hele winkel staat vol met design rip offs.
Ik heb mij trouwens voor het eerst er ook schuldig aan gemaakt. Ik heb een replica tom dixon melt op ali gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |