https://mycroft.fok.nl/?query=IrisQueenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:04 schreef funkyfabulous het volgende:
Die IrisQueen is toch ook al eens eerder op FOK! besproken? Volgens mij in het kader gekkie.
Ik heb bij dezen kennis gemaakt met dit fenomeen, en mijn conclusie is dat dit gewoon een enthousiaste, stijlvolle vrouw is, en beslist niet ordinair of op aandacht belust.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/?query=IrisQueen
Aan de andere kant…hij was tijdens Yolanthe ook de vreemdganger maar liet haar de klappen opvangen door zijn muil te houden en op geen enkele manier voor haar op te komen. Toen liet hij daarna z’n ma haar nog verder vernederen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 00:50 schreef APK het volgende:
Hoe dan?
Probeer je een beetje rustig in Broek in Waterland te gaan wonen om de palinggate uit te laten doven blijkt dit naast je te wonen.
Welk team je ook bent, deze joker zou je niet in mogen zetten wegens verregaande overtreding van de gate-spelregels
Hij heeft toch een lekker bekkie. En hij kan aardig zingen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:13 schreef Molo het volgende:
Wat is er zo fantastisch aan frigging Jan Smit
Zuinig bekkie, net als zijn moeder.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft toch een lekker bekkie. En hij kan aardig zingen.
Poen !!!!! Veel poen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:13 schreef Molo het volgende:
Wat is er zo fantastisch aan frigging Jan Smit
Lekker bekkie?!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft toch een lekker bekkie. En hij kan aardig zingen.
Totaal nietszeggend gezicht.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lekker bekkie?!. Zelfs met een telescoop zal ik dat niet zien.
Typisch Volendams gezicht volgens mij. Zo ook vele vrouwen. Wel mooie dames trouwens zoals bv Liza/Lisa en die Corine.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Totaal nietszeggend gezicht.
Ik zou zeggen: Jan heeft een gezicht zoals zovelen. Niks om naar om te kijken.
Dit is inmiddels ook al helemaal uit de hand aan het escaleren.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 00:50 schreef APK het volgende:
Hoe dan?
Probeer je een beetje rustig in Broek in Waterland te gaan wonen om de palinggate uit te laten doven blijkt dit naast je te wonen.
Welk team je ook bent, deze joker zou je niet in mogen zetten wegens verregaande overtreding van de gate-spelregels
What goes around…quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aan de andere kant…hij was tijdens Yolanthe ook de vreemdganger maar liet haar de klappen opvangen door zijn muil te houden en op geen enkele manier voor haar op te komen. Toen liet hij daarna z’n ma haar nog verder vernederen.
Als vent (of überhaupt) je ma inzetten als joker tijdens een volwassen (ex-)relatie zou ook niet mogen en is ook een verregaande overtreding.
Dus na een nadenkavondje heb ik het weloverwogen besluit gemaakt dat dit elkaar opheft.
Ik hou van jou op SHOquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aan de andere kant…hij was tijdens Yolanthe ook de vreemdganger maar liet haar de klappen opvangen door zijn muil te houden en op geen enkele manier voor haar op te komen. Toen liet hij daarna z’n ma haar nog verder vernederen.
Als vent (of überhaupt) je ma inzetten als joker tijdens een volwassen (ex-)relatie zou ook niet mogen en is ook een verregaande overtreding.
Dus na een nadenkavondje heb ik het weloverwogen besluit gemaakt dat dit elkaar opheft.
Gatesquote:
quote:
In andere topics lijkt ze zo lief en onschuldig.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
In andere topics lijkt ze zo lief en onschuldig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |