OUDE OPquote:Jan Smit en zijn vrouw Liza Plat zetten na veertien jaar een punt achter hun huwelijk. Dat bevestigt de manager van de Volendamse zanger tegenover NU.nl na berichtgeving van RTL Boulevard.
Het is niet bekend wat de reden voor de breuk is. Het management wil verder niet ingaan op de scheiding, omdat het om een privékwestie gaat en er kinderen bij betrokken zijn.
De veertigjarige Smit stond afgelopen november nog stil bij zijn trouwdag. "11 november blijft voor ons altijd een bijzondere dag. Al veertien jaar mag ik deze schoonheid officieel mijn vrouw noemen!", schreef hij toen op Instagram.
De twee hebben samen twee kinderen: dochter Emma (15) en zoon Senn (12). Plat heeft nog een dochter uit een eerder huwelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ole op 13-03-2026 20:00:44 ]Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Gouden gate-tijden, ik heb laatst de OP vande Golftasgate zitten lezen, die OP alleen was al ook hilarischquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:45 schreef Donna het volgende:
Zo die OP mag wel een update, maar hilarisch weer dat dit topic naar boven komt.
Ik wist de TT nog terwijl dit voor mijn aankomst hier begon/liep!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:45 schreef Donna het volgende:
Zo die OP mag wel een update, maar hilarisch weer dat dit topic naar boven komt.
Dat was misschien wel de mooistequote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gouden gate-tijden, ik heb laatst de OP vande Golftasgate zitten lezen, die OP alleen was al ook hilarisch
Had Yvonne Roddeldoos toch een programmaatje kunnen hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:02 schreef Ole het volgende:
Telegraaf schijnt meer details te hebben maar zit achter betaalmarkt.. iemand een samenvatting?
Ik kwam hier net mijn beklag over doen. De telegraaf weet al een paar weken mijn vertrouwde cheat-site te weerstaan 😕quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:02 schreef Ole het volgende:
Telegraaf schijnt meer details te hebben maar zit achter betaalmuur.. iemand een samenvatting?
Ja jammer is dat, is mijn favoriete guilty pleasure normaal gesprokenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:04 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik kwam hier net mijn beklag over doen. De telegraaf weet al een paar weken mijn vertrouwde cheat-site te weerstaan 😕
Vanwege de sex in de wc?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |