Kom je thuis weer tekort?quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Krcmargod die @:anneloos uit elkaar trekt GENOT
Doe eens even normaal ja.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Krcmargod die @:anneloos uit elkaar trekt GENOT
Zaadje gaat nu ontkiemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:35 schreef GwaiLow het volgende:
Die Zonneveld begint ook wel echt sterk te gooien op podium. Vond hem altijd een beetje een zaadje, maar misschien kan het toch wat worden. Gooit echt leuke gemiddelden.
Heel die klauw om die speer heen bohhhhquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon @:Mani89
Ik heb Sietse Lap natuurlijk eens in de kroeg zien gooien, maar dan zie je het van achter en niet vóór. WTF. En hij staat natuurlijk Gildingesque aan het bord.
German Eye Candy voor je (lol)quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heel die klauw om die speer heen bohhhh
Het vervelende is dat hij er ook nog eens geen pepernoot van kan. Jij speelt hem weg, weet ik zeker.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon @:Mani89
Ik heb Sietse Lap natuurlijk eens in de kroeg zien gooien, maar dan zie je het van achter en niet vóór. WTF. En hij staat natuurlijk Gildingesque aan het bord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |