abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220321528
Ik ben benieuwd wanneer de naïeve politici eindelijk eens gaan inzien dat ze het Nederlandse volk dienen te vertegenwoordigen.
Door dit soort figuren op te vangen breng je het Nederlandse volk inclusief de staat in gevaar. Een algehele asielstop is de enige verstandige maatregel die meteen genomen moet worden. Zodra dat achter de rug is dan moeten we actief gaan inzetten op remigratie. Syrië is veilig dus de meerderheid van de Syriërs kan terug, hetzelfde geld ook voor een hoop Afrikanen.
pi_220322343
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 10:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dat noemen ze incidenten.
Of onbegrepen personen die er niks aan kunnen doen.
Of in andere gevallen 'jeugd'

Maar als we ons daartegen uitspreken of iets van vinden komen we in het laatje facisme / racist terecht. Best hypocriet want dan is het opeens niet 'onbegrepen gedrag' terwijl ik mij dan wel (erg) onbegrepen voel.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220322407
quote:
80s.gif Op donderdag 12 maart 2026 12:43 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Of in andere gevallen 'jeugd'

Maar als we ons daartegen uitspreken of iets van vinden komen we in het laatje facisme / racist terecht. Best hypocriet want dan is het opeens niet 'onbegrepen gedrag' terwijl ik mij dan wel (erg) onbegrepen voel.
Ow ja de jeugd idd.
Zolang de goedpraterij er is blijven deze schatjes gewoon doorgaan met het kattenkwaad en worden mensen alleen maar bozer en bozer vooral omdat iedereen ziet dat ze de hand boven het hoofd worden gehouden.
Niemand is hiermee geholpen.
I.p.v. racisme roepen kan men er beter aan gaan werken om dat tuig op te voeden.
  donderdag 12 maart 2026 @ 13:54:01 #54
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_220322847
Al die terroristen in spé kunnen toch terug sinds al-qaeda de leiding heeft overgenomen en de rechtvaardige hand van Assad niet meer de dienst uitmaakt.

Waarom hier Christenhonden vermoorden als je in Syrië hetzelfde kan doen en waarschijnlijk ook nog een speldje als beloning krijgt van de grote leider Julani.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')