abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9144738
Misschien moet ik het programma gewoon nog een kans geven ofzo, maar ik ben niet lyrisch. Verre van dat.

In Frankrijk was het vorig jaar zomer wel een grote hit volgens mij. Kranten, blaadjes, heel veel ging over L'île de la Tentation.

pi_9144782
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:59 schreef Karliene het volgende:
Ben benieuwd of er weer een Renzo type in zit..Dat was echt een lieverd..

Edit: naamfoutje..het is ook alweer een tijdje geleden he

Tot ie weer thuis was en zijn meissie de deur uitzette. En terecht !
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_9144915
Zit er eigenlijk nog iets van een spel in Temptation Island? Moeten er mensen weg? Of hoe zit dat?
pi_9145026
De belg heeft al 2 afleveringen uitgezonden....
Maandag aflevering 3 dus...
If anything else fails, RTFM!!!!
pi_9145144
Vind toch wel dat het wat meer ongecensureerd mag hoor... die anderhalve tiet in beeld...:{
En vast!
  zaterdag 15 maart 2003 @ 21:07:02 #56
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9145162
Die Tineke ken ik ergens van. Is ze al eerder op tv geweest? Bij Love Test ofzo?
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  zondag 16 maart 2003 @ 00:06:56 #57
521 ruby
Hell yeah!
pi_9148333
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:07 schreef Loesje29 het volgende:
Die Tineke ken ik ergens van. Is ze al eerder op tv geweest? Bij Love Test ofzo?
Zou best kunnen. Sommige types doen er alles voor om maar op de buis te komen. Persoonlijk herken ik 'r nergens van.

Wat is die James (zo heette die gozer toch die zei "no kissing, no fucking?) een creep zeg. En maar vertellen wat z'n eigen vriendin niet mocht doen, maar ondertussen.

Zijn die "verleidsters" uit een stripbar geplukt ofzo?

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 16 maart 2003 @ 08:48:41 #58
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9151844
gister toevallig gezien: no kissieng no fuckieng

als je als stelletje daar naar toe gaat kun je beter gewoon met elkaar afspreken om het gewoon eens 2 weken er lekker van te nemen en gewone platte 1-dimensionale seks te hebben met een lekker ding die normaal in je dromen voorkomt... werkt beter dan dat je elkaar voorhoudt dat je natuurlijk instinct even aan de kant zet en hem/haar ondanks al die lekkere lichamen en overvloed aan drank wel ff trouw blijft.

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 16 maart 2003 @ 09:20:00 #59
21961 Lucid
Shaken, not stirred.
pi_9151921
Gister toevallig ook Temptation Island 2 gekeken. Van de eerste reeks had ik niks gezien, maar veel mensen (lees: meisjes) op het werk hadden het er wel de hele tijd over. Dus ik dacht, laat ik het ook maar eens een x kijken, of het echt zo interressant is.

Het blijkt zeer vermakelijke tv te zijn. Wel een beetje slecht natuurlijk, maar wel leuk om te kijken En die vrouwelijke verleidsters gaan echt recht op hun doel af...

Do you expect me to talk? No, Mr. Bond. I expect you to die.
  zondag 16 maart 2003 @ 09:33:31 #60
16550 Scope
nietsnut
pi_9151968
Over censuur gesproken... dan kun je beter naar 7 Lives Xposed kijken
En vast!
pi_9152006
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 20:24 schreef Scope het volgende:
HAhahahahaha! Die barbie!!!! Hoe heet ze, Tineke? Wat een blonde bimbo zeg!
En en die takketrol heeft bij mij op school gezeten, en mijn vriendin en ik hadden daar altijd ruzie mee. Het is echt een bitch hoor! We noemen haar altijd Tineke Takketrol.

Vroeger had ze nooit blond haar EN ook niet zoveel, volgens mee heeft ze hair extensions genomen voor dat programma.

Ow man ik vind haar nog steeds een bitch man. Mijn vriendin en ik hebben gister echt in een deuk gelegen......

Enne ze praten wel heel anders hoor op tv.......Ik weet al iets over die 2.....maar dat kan ik nog niet vertellen......

pi_9152017
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:07 schreef Loesje29 het volgende:
Ze heeft in een naaktblad gestaan....ik weet niet of jij dat leest
pi_9152034
quote:
Op zondag 16 maart 2003 09:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ze heeft in een naaktblad gestaan....ik weet niet of jij dat leest

De Erotische krant daar heeft ze in gestaan.
pi_9152047
Tineke

zondag 16 maart 2003 @ 10:02:33 #65
18772 pos
@@sweet@@
pi_9152125
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  zondag 16 maart 2003 @ 11:37:06 #66
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_9152962
Ik vond het ontzettend leuk. Mooi gefilmd en gemonteerd enzo ook (dat kun je ook wel overlaten aan de makers van Expeditie Robinson). En er zat heel wat appetijtelijks tussen (zowel bij de deelnemers als bij de verleiding). Ja, leuk programma! .

Ze gingen wel allemaal helemaal loos meteen op de eerste avond, ik denk dat er wel heel wat relaties gaan sneuvelen hier. Katrien gaat waarschijnlijk als eerste overstag natuurlijk.

Krijgt de verleiding er trouwens voor betaald? Lijkt me wel, maar dan zijn het toch eigenlijk gewoon een stel hoeren? En eigenlijk gedragen ze zichzelf zo ook.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_9153072
eigenlijk een heel sneu progamma .
een beetje je relatie op het spel laten stellen.
bovendien vind ik het NIET
DE ULTIEME RELATIE-TEST!!

het heeft nix met trouw en of liefde voor je partner te maken.
dit progamma is zoooo uitgemolken!
maaaaaar desalniettemin ben ik een reallife-soap fan! en vind het heerlijk om er naar te kijken
ja ik ben een echte fan en blijf er voor thuis!!

ti is cool.

de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
  zondag 16 maart 2003 @ 11:55:14 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_9153161
quote:
Op zondag 16 maart 2003 11:46 schreef drea het volgende:
bovendien vind ik het NIET
DE ULTIEME RELATIE-TEST!!

De ultime relatie-test, dat is voor het eerst bij je schoonouders langs gaan toch?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_9160140
Whehe mijn vriend en ik hebben het ook bekeken gisteravond...

Die Tineke doet dus echt alles voor aandacht volgens mij

Ik vond de reactie van de jongens eerst wel leuk toen ze hun vriendin achter moesten laten, ze zaten toch wel in de stress....

Verder vind ik het veel nepper dan vorige keer. Toen zaten er echt dertigers in enzo, dit zijn allemaal jonkies tussen de hoeren en de gigolo's enzo...

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in ieder geval!!!

zondag 16 maart 2003 @ 18:07:15 #70
521 ruby
Hell yeah!
pi_9160302
quote:
Op zondag 16 maart 2003 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
Enne ze praten wel heel anders hoor op tv.......Ik weet al iets over die 2.....maar dat kan ik nog niet vertellen......
Ja...je maakt me nu wel nieuwsgierig natuurlijk.

Trouwens, wel sneu dat die James en die andere gozer zonodig met een aansteker de muts van één van die verleidsters moesten bekijken.

zondag 16 maart 2003 @ 18:14:40 #71
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_9160419
Dat was ook wel zo sneu inderdaad; "oeh, ik zie niks, wacht, ik pak mijn aansteker erbij".... Wat een geflipt mannetje: "no kissing, no fucking". tsk. En die slet van em lulde hem net zo sneu na; slaafs vrouwtje schijnbaar.

Een zo'n "verleider" verlulde zich al, die zei zoiets als; ik heb nu van mijn hobby mijn werk gemaakt.

Haters everywhere but I don't really care.
pi_9160450
Wanneer wordt het herhaalt?
b o a r d e n : k i t e / s n o w / w a k e
  zondag 16 maart 2003 @ 18:24:56 #73
521 ruby
Hell yeah!
pi_9160561
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:17 schreef Shogen het volgende:
Wanneer wordt het herhaalt?
Vanavond om 20.25 uur op V8.
  zondag 16 maart 2003 @ 18:26:17 #74
521 ruby
Hell yeah!
pi_9160579
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:14 schreef matthijst het volgende:
Dat was ook wel zo sneu inderdaad; "oeh, ik zie niks, wacht, ik pak mijn aansteker erbij".... Wat een geflipt mannetje: "no kissing, no fucking". tsk. En die slet van em lulde hem net zo sneu na; slaafs vrouwtje schijnbaar.

Een zo'n "verleider" verlulde zich al, die zei zoiets als; ik heb nu van mijn hobby mijn werk gemaakt.

Ik vind die James een zeer onsympathieke uitstraling hebben met z'n verlopen junkenkop. Die griet van 'm moet die kwezel gewoon dumpen.
pi_9160722
Als je er 100% van overtuigt bent dat je relatie goed is, dan doe je niet mee met zo'n programma.
Ze zoeken juist een excuus om vreemd te gaan , of ze staan op het punt om de relatie te verbreken, en zien dit als leuk middel om een relatie af te sluiten ofzo.
Als je echt gek op je vriend of vriendin bent.. denk je alleen aan die persoon, houd je je afzijdig en voer je alleen maar gesprekken met de verleiders.
Een onschuldige flirt moet kunnen, maar jezus... de eerste avond gaan ze zowat allemaal al veel te ver.
Wel geing programma, met voor mij wel een hoge irritatiefactor.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')