In Frankrijk was het vorig jaar zomer wel een grote hit volgens mij. Kranten, blaadjes, heel veel ging over L'île de la Tentation.
quote:Tot ie weer thuis was en zijn meissie de deur uitzette. En terecht !
Op dinsdag 25 februari 2003 18:59 schreef Karliene het volgende:
Ben benieuwd of er weer een Renzo type in zit..Dat was echt een lieverd..Edit: naamfoutje..het is ook alweer een tijdje geleden he
quote:Zou best kunnen. Sommige types doen er alles voor om maar op de buis te komen. Persoonlijk herken ik 'r nergens van.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:07 schreef Loesje29 het volgende:
Die Tineke ken ik ergens van. Is ze al eerder op tv geweest? Bij Love Test ofzo?
Wat is die James (zo heette die gozer toch die zei "no kissing, no fucking?) een creep zeg. En maar vertellen wat z'n eigen vriendin niet mocht doen, maar ondertussen.
Zijn die "verleidsters" uit een stripbar geplukt ofzo?
als je als stelletje daar naar toe gaat kun je beter gewoon met elkaar afspreken om het gewoon eens 2 weken er lekker van te nemen en gewone platte 1-dimensionale seks te hebben met een lekker ding die normaal in je dromen voorkomt... werkt beter dan dat je elkaar voorhoudt dat je natuurlijk instinct even aan de kant zet en hem/haar ondanks al die lekkere lichamen en overvloed aan drank wel ff trouw blijft.
Het blijkt zeer vermakelijke tv te zijn. Wel een beetje slecht natuurlijk, maar wel leuk om te kijken
En die vrouwelijke verleidsters gaan echt recht op hun doel af...
quote:En en die takketrol heeft bij mij op school gezeten, en mijn vriendin en ik hadden daar altijd ruzie mee. Het is echt een bitch hoor! We noemen haar altijd Tineke Takketrol.
Op zaterdag 15 maart 2003 20:24 schreef Scope het volgende:
HAhahahahaha! Die barbie!!!!![]()
![]()
Hoe heet ze, Tineke? Wat een blonde bimbo zeg!
![]()
![]()
Vroeger had ze nooit blond haar
EN ook niet zoveel, volgens mee heeft ze hair extensions genomen voor dat programma.
Ow man ik vind haar nog steeds een bitch man. Mijn vriendin en ik hebben gister echt in een deuk gelegen......
Enne ze praten wel heel anders hoor op tv.......Ik weet al iets over die 2.....maar dat kan ik nog niet vertellen......
quote:Ze heeft in een naaktblad gestaan....ik weet niet of jij dat leest
Op zaterdag 15 maart 2003 21:07 schreef Loesje29 het volgende:
Die Tineke ken ik ergens van. Is ze al eerder op tv geweest? Bij Love Test ofzo?
quote:De Erotische krant daar heeft ze in gestaan.
Op zondag 16 maart 2003 09:45 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ze heeft in een naaktblad gestaan....ik weet niet of jij dat leest
Ze gingen wel allemaal helemaal loos meteen op de eerste avond, ik denk dat er wel heel wat relaties gaan sneuvelen hier. Katrien gaat waarschijnlijk als eerste overstag natuurlijk.
Krijgt de verleiding er trouwens voor betaald? Lijkt me wel, maar dan zijn het toch eigenlijk gewoon een stel hoeren? En eigenlijk gedragen ze zichzelf zo ook.
het heeft nix met trouw en of liefde voor je partner te maken.
dit progamma is zoooo uitgemolken!
maaaaaar desalniettemin ben ik een reallife-soap fan! en vind het heerlijk om er naar te kijken
ja ik ben een echte fan en blijf er voor thuis!! ![]()
ti is cool.
quote:De ultime relatie-test, dat is voor het eerst bij je schoonouders langs gaan toch?
Op zondag 16 maart 2003 11:46 schreef drea het volgende:
bovendien vind ik het NIET
DE ULTIEME RELATIE-TEST!!
![]()
![]()
Die Tineke doet dus echt alles voor aandacht volgens mij ![]()
Ik vond de reactie van de jongens eerst wel leuk toen ze hun vriendin achter moesten laten, ze zaten toch wel in de stress....
Verder vind ik het veel nepper dan vorige keer. Toen zaten er echt dertigers in enzo, dit zijn allemaal jonkies tussen de hoeren en de gigolo's enzo... ![]()
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in ieder geval!!!
quote:Ja...je maakt me nu wel nieuwsgierig natuurlijk.
Op zondag 16 maart 2003 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
Enne ze praten wel heel anders hoor op tv.......Ik weet al iets over die 2.....maar dat kan ik nog niet vertellen......
Trouwens, wel sneu dat die James en die andere gozer zonodig met een aansteker de muts van één van die verleidsters moesten bekijken.
Een zo'n "verleider" verlulde zich al, die zei zoiets als; ik heb nu van mijn hobby mijn werk gemaakt.
quote:Vanavond om 20.25 uur op V8.
Op zondag 16 maart 2003 18:17 schreef Shogen het volgende:
Wanneer wordt het herhaalt?
quote:Ik vind die James een zeer onsympathieke uitstraling hebben met z'n verlopen junkenkop. Die griet van 'm moet die kwezel gewoon dumpen.
Op zondag 16 maart 2003 18:14 schreef matthijst het volgende:
Dat was ook wel zo sneu inderdaad; "oeh, ik zie niks, wacht, ik pak mijn aansteker erbij".... Wat een geflipt mannetje: "no kissing, no fucking". tsk. En die slet van em lulde hem net zo sneu na; slaafs vrouwtje schijnbaar.Een zo'n "verleider" verlulde zich al, die zei zoiets als; ik heb nu van mijn hobby mijn werk gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |