abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220308789

In dit topic kan er besproken worden wat er in de aflevering op videoland gebeurt, welke nog niet op tv is geweest.
pi_220309055
Maar Billy is dus terug ^O^
Leuk die vader van Luuk *O*
pi_220309364
Billy is er dus en we gaan het zien hoe de verhaallijn van Billy zich gaat ontwikkelen. Ik dacht even dat Shanti het droomde aangezien de belichting als zodanig er uit zag dat het er op leek. Maar toen die Marcel van De Rozenboom een wijntje uit serveerde was dat toch niet het geval. Ze gaat zich misschien haar leven wel betere met haar kleindochter er nu bij , maar aan de andere kant een Vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. En ik weet niet of je nu weer een herhaling van zetten wil, dat kennen we nu wel.
Voor wat betreft die vader van Luuk. Deze vind ik wat minder gecast. Zwaar Rotterdams accent en Luuk toch een beetje een beetje Amsterdamse tongval. Bovendien is de acteur een ultra Kakkerlak en Luuk (Kees Boot) ras Ajacied dus wat dat betreft vind ik de casting niet echt treffend in deze. Best wel ironisch eigenlijk. Overigens kan deze verhaallijn nog best interessant worden zolang die Linda er maar niet bij komt, maar vrees met grote vrezen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220309501
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Billy is er dus en we gaan het zien hoe de verhaallijn van Billy zich gaat ontwikkelen. Ik dacht even dat Shanti het droomde aangezien de belichting als zodanig er uit zag dat het er op leek. Maar toen die Marcel van De Rozenboom een wijntje uit serveerde was dat toch niet het geval. Ze gaat zich misschien haar leven wel betere met haar kleindochter er nu bij , maar aan de andere kant een Vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. En ik weet niet of je nu weer een herhaling van zetten wil, dat kennen we nu wel.
Voor wat betreft die vader van Luuk. Deze vind ik wat minder gecast. Zwaar Rotterdams accent en Luuk toch een beetje een beetje Amsterdamse tongval. Bovendien is de acteur een ultra Kakkerlak en Luuk (Kees Boot) ras Ajacied dus wat dat betreft vind ik de casting niet echt treffend in deze. Best wel ironisch eigenlijk. Overigens kan deze verhaallijn nog best interessant worden zolang die Linda er maar niet bij komt, maar vrees met grote vrezen.
In het echte leven is hij voor Feyenoord ja.

Het is maar een soap ^O^
pi_220309670
Maar gewoon slordig, alles gaat om details in een soap. Zelfs in een soap waarin vroeger nog wel eens geesten te zien waren van overleden karakters. Als ze zo modern willen zijn moeten ze dit ook goed aanpakken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220310009
Het gaat toch niet over voetbal in de soap?

Jezus leef jij in een soapwereld ofzo?
pi_220310072
Misschien kijkt hij van de week wel met zijn zoon naar psv ^O^
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 21:05:23 #8
388664 crew  Dotteke
pi_220311074
Van mij mag Billy weg blijven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220311101
Ik vind Billy wel leuk :@
pi_220311198
@Nizno sluit maar hoor. Ze zijn het er niet mee eens.

Maar kan er dan wel spoiler tags gebruikt worden???
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 11:15:29 #11
388664 crew  Dotteke
pi_220314157
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 21:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik vind Billy wel leuk :@
Dat mag natuurlijk iedereen vindt iemand anders weer leuk.
Ik ben die verhaal lang met Demi ook wel een beetje zat
Het ergste moet denk ik nog wel komen. Het duurt wel lang net als dat coma verhaal van Stefano
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 11 maart 2026 @ 11:25:04 #12
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220314239
Blijkbaar is een eigen topic voor videoland een nogo.
Dan spoilertags in het GTST topic en deze op slot.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')