Apeldoorn zangers: kom er maar in.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:24 schreef Cruzinats het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)-en-andere-fraudeurs
Politie gaat massaal beelden verspreiden van nepagenten en andere fraudeurs
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat we heel binnenkort kamervragen kunnen verwachten die stellen weren dat dit discriminatie of racisme is.
Kutvar? Die ken ik nog wel van het voetbal.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:16 schreef Koortsdroom het volgende:
Maar intussen wel vroom in de moskee zitten.
Van de kuffar mag je tenslotte stelen.
Het begint wel een beetje zorgelijk te worden ja, dat mensen hier na jaren van waarschuwingen nog steeds intrappen. Zeker op TV krijgen ouderen wekelijks wel een waarschuwing van dit soort handelingen. Maar kennelijk krijgen ze het nog steeds niet mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:54 schreef Caland het volgende:
Als ik het gemiddelde zie van hoe die nepagenten er doorgaans uitzien vind ik het ergens ook wel kwalijk dat de mensen die daarin trappen nog niet minimaal in een zorginstelling zitten.
Een hoop ouderen worden geestelijk ook wat minder.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Het begint wel een beetje zorgelijk te worden ja, dat mensen hier na jaren van waarschuwingen nog steeds intrappen. Zeker op TV krijgen ouderen wekelijks wel een waarschuwing van dit soort handelingen. Maar kennelijk krijgen ze het nog steeds niet mee.
Tuurlijk, maar als ze nog zelfstandig kunnen wonen...quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:49 schreef machtpen het volgende:
[..]
Een hoop ouderen worden geestelijk ook wat minder.
Ah, 'kwetsbare jongeren'quote:Op maandag 9 maart 2026 10:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat onaardig dan van de politie om deze kwetsbaren met een gerichte campagne tot crimineel te labelen.
Kan ook angst zijn, als je achterdocht toont krijg je vaak gewoon een hoek, of sluiten ze je op in de kast.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Het begint wel een beetje zorgelijk te worden ja, dat mensen hier na jaren van waarschuwingen nog steeds intrappen. Zeker op TV krijgen ouderen wekelijks wel een waarschuwing van dit soort handelingen. Maar kennelijk krijgen ze het nog steeds niet mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |