Vloeibaar ook? Geeft dat geen vlekken als je dat er zo opmikt?quote:Op zondag 8 maart 2026 11:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Doe het wasmiddel gewoon in de trommel voor je de was er in steekt
Wasverzachter vind ik heel naarquote:Op zondag 8 maart 2026 11:08 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Scheelt weer![]()
Ik gebruik wasmiddel van ah eigen merk maar wel robijn wasverzachter. Maar die geur is ook zo weg.
Allemaal troep die grotendeels in het oppervlaktewater terechtkomt.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:08 schreef maily het volgende:
[..]
Wasparfum.
Het woord alleen al.
Naast al die zgn heerlijke wasmiddel- en wasverzachter- luchtjes.
En de luchtjes die mensen zelf gebruiken.
Ik hoef het niet voor mn kleding maar de kussentjes op de bank had ik ermee gewassen en mn beddengoed. Maar viel me tegen dat ik het amper rook.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:08 schreef maily het volgende:
[..]
Wasparfum.
Het woord alleen al.
Naast al die zgn heerlijke wasmiddel- en wasverzachter- luchtjes.
En de luchtjes die mensen zelf gebruiken.
Het wordt toch meteen gewassen?quote:Op zondag 8 maart 2026 11:09 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Vloeibaar ook? Geeft dat geen vlekken als je dat er zo opmikt?
Dan zou je je eigen parfum kunnen overwegen?quote:Op zondag 8 maart 2026 11:11 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik hoef het niet voor mn kleding maar de kussentjes op de bank had ik ermee gewassen en mn beddengoed. Maar viel me tegen dat ik het amper rook.
Das een klein dopje,maar misschien es kijken voor iets anders wat ik ervoor kan gebruiken. Want wasbollen heb ik niet meer bij wasmiddelen gezien, eigenlijk.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:31 schreef maily het volgende:
[..]
Het wordt toch meteen gewassen?
En anders de dop van je wasmiddelfles gebruiken. Weet niet of dat met 90°C ook gaat.
Ik kon het niet laten:quote:Op zondag 8 maart 2026 20:41 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Das een klein dopje,maar misschien es kijken voor iets anders wat ik ervoor kan gebruiken. Want wasbollen heb ik niet meer bij wasmiddelen gezien, eigenlijk.
quote:
Dit dus. Eén keer per maand leeg op 90 graden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:47 schreef Leandra het volgende:
Met enige regelmaat een 90 graden was, en als hij niet gebruikt wordt staat de deur open.
Af en toe met een doekje de rubber manchet schoonmaken.
Verder gaan beddengoed, handdoeken en ondergoed hier altijd op 60 graden, dus dat zijn iig al een paar 60 graden wassen per week.
Yep, zeg maar een espresso kopjequote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:02 schreef Hupje het volgende:
Ik heb soda gekocht. Eens kijken wat er gebeurt als ik dat gebruik.
Gewoon een schepje in de lege trommel en dan een 90 graden was?
Dat werd mij geadviseerd toen ik een paar jaar geleden de wasmachine kocht.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waarom zo vaak? Was jij 2-4 keer per dag met veel wasverzachter?
Is dat niet heel agressief?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:44 schreef 12Beaufort het volgende:
Met een vaatwastablet en dan op 90 graden. Kort programma.
Nee hoor, is een bekend trucje om de wasmachine schoon te maken. Doe het zelf ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Is dat niet heel agressief?
Ik normaal met zo'n flesje wasmachinereiniger op 90 graden en 1x per jaar.
Ik doe er altijd nog een paar vaatdoeken of een handdoek in, dat zorgt ervoor dat het water ook hoog in de trommel wordt geslingerd en niet onderin blijft.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:02 schreef Hupje het volgende:
Schep.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:02 schreef Hupje het volgende:
Die zijn nog wel te koop bij Bol.com, maar peperduur.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:41 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Das een klein dopje,maar misschien es kijken voor iets anders wat ik ervoor kan gebruiken. Want wasbollen heb ik niet meer bij wasmiddelen gezien, eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |