Dit dus, maar dan met vloeibaar spul. Al meerdere merken geprobeerd.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Nou, dat dus. Als ik mijne op 90 graden denk schoongewassen te hebben met een speciaal blokje, gaat ie juist stinken.
Je hoeft je wasmiddel niet in het bakje te doen he? Ik gebruik alleen een wasbolletje met vloeibaar wasmiddel en poeder strooi ik gewoon los in de trommel. En inderdaad altijd de functie ‘extra water’ en dan nog vind ik het eigenlijk te weinig water. Ik doe ieder wasprogramma altijd zonder centrifugeren om het na afloop los op spoelen (met ook nog extra water) met centrifugeren te zetten. Haat aan de moderne wasmachines met veel te weinig water.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:42 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb juist het idee dat het door de temperatuur gaat stinken.
Jaren geleden adviseerde Miele me om met waspoeder te wassen, dan is er minder kans op vetluis. Heb dat een tijd gebruikt maar dat poeder koekt heel erg aan het zeepbakje dus weer terug naar vloeibaar.
Ook advies toen, zet de extra waterknop altijd aan. Blijkbaar gebruiken wasmachines te weinig water. Heb nu bij elk programma wat ik gebruik, de extra waterknop aanstaan.
Heb laatst de manchet schoongemaakt en het zeepbakje. Stinken doet ie eigenlijk bijna nooit meer. Tot ik dat 90 graden programma heb aangehad dan.
En ik maak um schoon als ik eraan denk. Laatst toevallig maar vraag me niet wanneer daarvoor
Ik vind Parfums aan wasmiddel al erg genoegquote:Op zondag 8 maart 2026 11:02 schreef Mushanga71 het volgende:
Gebruikt iemand eigenlijk wasparfum? Ik had toen testzakjes besteld en het ruikt heerlijk, maar het blijft niet in stof hangen. Paar dagen later ruik ik het al niet meer. Of ik doe iets verkeerd.
Wasparfum.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:02 schreef Mushanga71 het volgende:
Gebruikt iemand eigenlijk wasparfum? Ik had toen testzakjes besteld en het ruikt heerlijk, maar het blijft niet in stof hangen. Paar dagen later ruik ik het al niet meer. Of ik doe iets verkeerd.
Doe het wasmiddel gewoon in de trommel voor je de was er in steektquote:Op zondag 8 maart 2026 11:00 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Doedezemaar, ik ben mijn wasbol kwijt
Scheelt weerquote:Op zondag 8 maart 2026 11:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik vind Parfums aan wasmiddel al erg genoeg
The Horror, The Horrorquote:Op zondag 8 maart 2026 11:08 schreef maily het volgende:
[..]
Wasparfum.
Het woord alleen al.
Naast al die zgn heerlijke wasmiddel- en wasverzachter- luchtjes.
En de luchtjes die mensen zelf gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |