Dat kan niet, die hebben vrij strenge immigratieregelsquote:
CRY HARDERquote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ja leuk maar wat er genoemd wordt is een extra waarschuwing over de raketten van iran. Poging tot scoren dus. Zielig
Dat komt omdat je dat alleen vanuit Zuid-Afrika en Oost-Afrika aan kunt vallen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:50 schreef heywoodu het volgende:
Iedereen weet dat als de mondiale shit écht uitbreekt, alleen Madagascar veilig is.
buy the dipquote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:08 schreef monkyyy het volgende:
Het échte bloedbad zal dan plaats vinden op de aandelenbeurs.
En áls het al gebeurt, en je bent slachtoffer, ervaar je het misschien een paar seconden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:06 schreef thedeedster het volgende:
Angst is een marketingmiddel.
Echt, hier slaap ik geen seconde minder om.
Verrek, ook daarin heb je experts!quote:Armageddon-expert Annie Jacobsen
Dat hoeft niet, die kan je gewoon in deze hele brute toko zetten.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
De belangrijkste vraag is natuurlijk: Staan er FOK! servers in Australië?
En omdat ze gelijk alles op slot gooien.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat komt omdat je dat alleen vanuit Zuid-Afrika en Oost-Afrika aan kunt vallen.
Bruce Willis kan ons dit keer niet redden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:19 schreef Marsenal het volgende:
This just in: Armageddon kan einde van de wereld betekenen. Later meer.
Mits je dat doet voordat de bom valtquote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:55 schreef the-eye het volgende:
Is dat dan ook het moment dat je eindelijk je noodpakketje mag openmaken?
Mijn pakketje bestaat eigenlijk alleen uit wiet en heel veel snoep dus ik kijk er ook wel een beetje naar uit
Wat moet je verder ook op dit soort non-nieuws zeggen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:56 schreef bleiblei het volgende:
Heerlijk, die usual suspects die totaal out of context over de links/rechts as beginnen te kakelen.
het houdt niet op, niet vaaaaanzelf
Je hebt teveel RISK gespeeld.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat komt omdat je dat alleen vanuit Zuid-Afrika en Oost-Afrika aan kunt vallen.
En heywoodu Pandemic 2quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je hebt teveel RISK gespeeld.
En Carmageddon het einde van voetgangers mwoehahahaquote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:19 schreef Marsenal het volgende:
This just in: Armageddon kan einde van de wereld betekenen. Later meer.
Ik heb dat boek toevallig.. haar scenario is dat Noord-Korea begint met een kernwapen op Washington en een kerncentrale in Californië.quote:Armageddon-expert Annie Jacobsen beschrijft dat scenario in haar boek "Nuclear War: A Scenario".
Kerndopjes? Ik snap hem niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Gelukkig zitten de dopjes vast op onze flesjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |