Waar ze op zich wel een punt hebben. Althans, de nieuwe reglementen werken gewoon niet fijn. Ook als je niet door een Verstappen bril kijktquote:Op zondag 15 maart 2026 08:10 schreef Remco het volgende:
Ik geniet echt van al die in vol ornaat voor de televisie zittende Max fans die nu het er unaniem overeens zijn dat de Formule 1 kapot is gemaakt door de accu's en batterijen.
De verschillen tussen de teams zijn groot maar ik heb best wat leuke inhaal acties en duels gezien. Dat het nu alleen maar een kwestie is van knopjes drukken(wat ik overal lees) vind ik ook wat overdreven.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Waar ze op zich wel een punt hebben. Althans, de nieuwe reglementen werken gewoon niet fijn. Ook als je niet door een Verstappen bril kijkt
Naja zonder dat je naar batterij gegevens kijkt lijkt het leuk, als je dat ernaast bekijkt is het toch minder.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef Remco het volgende:
[..]
De verschillen tussen de teams zijn groot maar ik heb best wat leuke inhaal acties en duels gezien. Dat het nu alleen maar een kwestie is van knopjes drukken(wat ik overal lees) vind ik ook wat overdreven.
Die battles waren gewoon tyfus gaaf. Echt een leuke race.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef Remco het volgende:
[..]
De verschillen tussen de teams zijn groot maar ik heb best wat leuke inhaal acties en duels gezien. Dat het nu alleen maar een kwestie is van knopjes drukken(wat ik overal lees) vind ik ook wat overdreven.
België is een dood- en doodziek land.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een uitstekende zondag om je tijd te verdoen met de roots van de Natte Wind.
https://archive.ph/Pjjdu
quote:Op zondag 15 maart 2026 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een uitstekende zondag om je tijd te verdoen met de roots van de Natte Wind.
https://archive.ph/Pjjdu
Gemeen van jou dat je dat zegt over een andere ploeg - ROBINNEDquote:Op zondag 15 maart 2026 15:07 schreef wimderon het volgende:
In eigen huis overklast worden door Excelsior
Fat fraud zn vaste pulletje:quote:Op maandag 16 maart 2026 09:47 schreef DeeBee het volgende:
Depay maakt kort voor interlandperiode eerste goal in bijna 700 minuten - https://nos.nl/l/2606542
"De opleving van Depay" TIKLAAFED
We komen nooit van deze ellende af, dat WK gaat mij toch een pak narigheid worden, dat willen wij niet weten
Als je niet door een Max-bril kijkt is het alsnog een verschrikking, maar met die Max-fans die het 2-3 jaar geleden prima vonden heb ik geen medelijdenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:10 schreef Remco het volgende:
Ik geniet echt van al die in vol ornaat voor de televisie zittende Max fans die nu het er unaniem overeens zijn dat de Formule 1 kapot is gemaakt door de accu's en batterijen.
Ik vind het vooral gewoon grappig hoe er keer op keer een nieuw technisch 'iets' is waar het opeens aan ligt. Insiders weten beter, maar outsiders die daar opeens bloedserieus over meelullen. Schitterend, werkelijk schitterend.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je niet door een Max-bril kijkt is het alsnog een verschrikking, maar met die Max-fans die het 2-3 jaar geleden prima vonden heb ik geen medelijden
Er zijn wel spelers die er een kwaliteit van hebben gemaakt om altijd geblesseerd te zijn tijdens interlands. Met name Emegha.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Fat fraud zn vaste pulletje:
Keepers: helft geblesseerd
Verdedigers: Dumfries nog amper fit, booskijker en alibiwijzer Furdjul over de datum, Vd Ven al tijden matig, Timbertje top maar helaas net geblesseerd
Middenveld: Frenkie geblesseerd, Reijnders oké, Gravenberch matige vorm
Aanval: Gakpo al tijden niet voorbij een lantaarnpaal, Dupaaj Micky Mouse-League, Frimpong nog geen goede pot voor Liverpool gespeeld
Naast Timber vooral Malen in uitstekende vorm, maar daarvan moet je maar afwachten of hij onder fat fraud mag starten. Summerville heeft hij nog nooit naar omgekeken, weet ook na deze interlandjes niet wat hij eraan heeft want helaas geblesseerd. Emegha idem.
Jup. Koeman gaat weer niet durven te wisselenquote:Op maandag 16 maart 2026 09:47 schreef DeeBee het volgende:
Depay maakt kort voor interlandperiode eerste goal in bijna 700 minuten - https://nos.nl/l/2606542
"De opleving van Depay" TIKLAAFED
We komen nooit van deze ellende af, dat WK gaat mij toch een pak narigheid worden, dat willen wij niet weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |