Mogelijk medewerkers.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:43 schreef hoechst het volgende:
Iedere keer als ik daar langs rijd verbaas ik me over het feit dat er ook gewoon iedere keer 6 tot 10 auto’s staan met een Nederlands kenteken.
Medewerkers? Wat valt er te werken dan?quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:45 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Mogelijk medewerkers.
Volgens mij kan een AZC bewoner niet een auto op Nederlands kenteken rijden
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:45 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Mogelijk medewerkers.
Volgens mij kan een AZC bewoner niet een auto op Nederlands kenteken rijden
Op woensdag 4 maart 2026 21:43 schreef hoechst het volgende:De mening wat je er van vindt is wel erg snel veranderdquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:46 schreef hoechst het volgende:
[..]
Medewerkers? Wat valt er te werken dan?
Het is toch een mini islam dorpje? Hebben wij niets te oeken?
Kinderen ondersteunen doen die ouders toch? die hebben toch geen werk?quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:56 schreef miss_sly het volgende:
Natuurlijk werken er mensen.IND, juristen, medisch personeel, mensen die helpen met het leren van de taal, de kinderen die er zitten ondersteunen, etc.
Al die mensen moeten toch in ieder geval een beetje de taal leren. Zolang ze daar zitten, is er kans dat ze mogen blijven. En van mensen die mogen blijven, willen we toch dat ze mee kunnen doen? En dan is de taal spreken best handig. Ouders en kinderen, want de kinderen moeten naar school.quote:Op donderdag 5 maart 2026 07:07 schreef hoechst het volgende:
[..]
Kinderen ondersteunen doen die ouders toch? die hebben toch geen werk?
en waarom zouden die kinderen de taal moeten kennen?
Als je een anti AZC topic wil openen, zeg dat dan gewoon. Want dat is namelijk nogal duidelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2026 07:07 schreef hoechst het volgende:
[..]
Kinderen ondersteunen doen die ouders toch? die hebben toch geen werk?
en waarom zouden die kinderen de taal moeten kennen?
Dat heeft hij niet gezegd, dus laten we geen beschuldigingen gaan uiten.quote:Op donderdag 5 maart 2026 07:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als je een anti AZC topic wil openen, zeg dat dan gewoon. Want dat is namelijk nogal duidelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |