Young Indiana Jonesquote:Op donderdag 5 maart 2026 09:00 schreef junkiesietze het volgende:
young sheldon,
young sherlock
Ik kijk het niet, maar ik vind het domme benamingen.
Ik heb liever young Katja, of young Maximaquote:
Young Libertines genotquote:Op donderdag 5 maart 2026 09:00 schreef junkiesietze het volgende:
young sheldon,
young sherlock
Ik kijk het niet, maar ik vind het domme benamingen.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik heb liever young Katja, of young Maxima
Ik ben benieuwd. Staat op het lijstje om te kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zit de eerste aflevering te kijken (Amazon Prime)
Amusant
Tot ep 3 gekomen, jij afgekeken?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Twee afleveringen door, mis de typische Guy Richie humor, geen slechte serie, maar nemen zichzelf veel te serieus.
Wat is dat dan? Die typische Guy Richie humor?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Twee afleveringen door, mis de typische Guy Richie humor, geen slechte serie, maar nemen zichzelf veel te serieus.
Ik ben inmiddels bij aflevering 4. Ik kan de Guy Ritchie stijl enorm waarderen in de combinatie met Sherlock Holmes. Het terugblikken d.m.v. zijn fotografisch geheugen komt hiermee mooi tot z'n recht. De verschillende verhaallijnen gaan goed door elkaar heen en de muziek past niet bij het tijdsbeeld, maar wel bij het totale plaatje.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:48 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Staat op het lijstje om te kijken.
O jammer. Dacht "deze serie ga ik kijken", totdat ik dit las.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Twee afleveringen door, mis de typische Guy Richie humor, geen slechte serie, maar nemen zichzelf veel te serieus.
Wat mij betreft zit die humor er wel in. Alleen heeft dat ook met de tijdsgeest van de serie te maken.quote:Op woensdag 25 maart 2026 06:08 schreef Lotje83 het volgende:
[..]
O jammer. Dacht "deze serie ga ik kijken", totdat ik dit las.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |